Автоматизація обліку хлібозаводу, хлібокомбінату, пекарні. Конфігурація "Хлібозавод, пекарня".

Конфігурація "Хлібозавод, пекарня" системи "ДЕБЕТ Плюс" призначена для комплексної автоматизації обліку на підприємствах хлібопекарської промисловості (хлібзаводи, хлібокомбінати, пекарні).

Дана конфігурація має такі функціональні можливості:

Робота із заявками на готову продукцію

  • У системі є документ «Заявка», за допомогою якого збирається інформація від покупців про необхідну кількість готової продукції. Заявки ведуться в розрізі конкретних точок доставки (магазинів).
  • На підставі заявок від покупців формується заявка у виробництво.

Відпуск готової продукції в експедиції

  • По складу готової продукції ведеться позмінний облік.
  • Накладні на відвантаження покупцям формуються автоматично на підставі прийнятих заявок.
  • Відпускні ціни на готову продукцію для покупців автоматично беруться з прайс-листів.
  • Є можливість використовувати різні прайс-листи для різних точок доставки одного і того ж покупця.
  • При відпуску готової продукції в прайс-листі видно залишки на поточний момент.
  • Є можливість надавати знижки (або робити надбавки).
  • В системі передбачено ведення маршрутів доставки готової продукції.
  • Система формує «перепустку» на кожну машину, яка вивозить готову продукцію.
  • Передбачено надання послуг на відпустку давальницької продукції кінцевим споживачам.
  • Система формує акти передачі зміни в експедиції.
  • Передбачено формування звіту експедитора за зміну.

Облік сировини

  • Борошно оприбутковується на склад і виписується у виробництво з якісними показниками (зокрема, зі значенням вологості).
  • Запаси сировини у виробництві передаються з зміни в зміну на підставі актів передачі залишків.

Списання сировини у виробництво

  • Є довідник рецептур , в якому задані норми списання сировини на готову продукцію.
  • Підтримуються наступні види списання сировини у виробництво :
    • Списання борошна у виробництво з розрахунком кількості в залежності від її вологості.
    • Списання сировини з розрахунку на 100 кг борошна.
    • Списання сировини з розрахунку на 1000 кг готової продукції (наприклад, пакувальні матеріали).
    • Списання сировини пропорційно кількості виготовленої продукції (наприклад, рослинна олія для змащування форм).
  • Є таблиця замін - список видів сировини, якими можна замінити інший вид сировини при його відсутності (наприклад, маргарин сонячний замінюється маргарином молочним в співвідношенні 1 до 1,2)
  • При списанні сировини по рецептурі система автоматично контролює залишки і списує тільки те, що є в наявності. При відсутності будь-якого сировини пропонує користувачеві вручну вибрати з таблиці замін альтернативна сировина.
  • Формується «Ордер», в якому вказується продукція, передана на склад готової продукції, номер зміни і час випічки.
  • По закінченні зміни формується акт передачі залишків сировини у виробництві наступного начальнику зміни.
  • У кінці зміни формується звіт по роботі зміни, в якому зазначаються залишки сировини на початок зміни, кількість списаного сировини на кожний конкретний вид продукції, кількостей прийнятого зі складу та переданого на склад сировини і залишки на кінець.
  • Реалізована можливість переробки шлюбу в санотходи.
  • Реалізовано контроль списання сировини - в кінці місяця формується звіт, в якому система на підставі кількості виготовленої продукції і середньої вологості списаної борошна розраховує, скільки необхідно було списати сировини на кожен вид готової продукції за відповідний період.
  • Реалізовано звіт «Витрата сировини за асортиментом» - в кількісному і сумовому вираженні, призначений для контролю списання сировини і отримання сум прямих витрат на виготовлену продукцію.

Облік праці та заробітної плати

  • В кінці кожної зміни начальник зміни заводить «Робочий аркуш», в якому зазначаються:
    • ПІБ працівника
    • Місце роботи (напр. Лінія № 5)
    • Вид роботи (напр. «Пекар») - з довідника видів робіт; береться з відповідною розцінкою
    • Час роботи (наприклад, 8:00 - 16:00)

    У звіт автоматично заноситься виготовлена ​​за зміну продукція.

  • В кінці місяця кожен майстер формує «Табель обліку робочого часу», в який для робітників обраної бригади система автоматично з робочих аркушів вибирає відпрацьований час, кількість вечірніх, нічних годин в розрізі видів робіт (розцінок).

Бухгалтер, провідний розрахунки по заробітній платі, завантажує дані з табелів до наказу «ЧТС, нічні, вечірні, святкові».

Робота з давальницькою сировиною

  • У системі реалізована можливість роботи за давальницькою схемою:
    • Оприбуткування сировини на позабалансовий рахунок
    • Виготовлення давальницької продукції
    • Відпустка давальницької продукції кінцевим споживачам (надання послуг по виписці накладних власнику сировини). При цьому на кожну машину друкується 2 накладні - на відпустку хлібокомбінатом «даватель», і на відпустку «даватель» кінцевому споживачу - за цінами «даватель».
    • Звіт «Реєстр накладних на відпуск давальницької продукції» .
    • Звіт «Витрата сировини на давальницьку продукцію» (в кількісному і сумовому вираженні)

Більш докладну інформацію про можливості автоматизації роботи підприємства з використанням даної конфігурації і АСУП "ДЕБЕТ Плюс" в цілому можна отримати в розділі "Виробництво і переробка" або зв'язавшись з нами .