Новини

Дилерська мережа в IT індустрії: інновація чи рудимент?

У нашому побуті чи не щодня з різними відтінками звучить слово «дилер». Як правило, ми навіть не замислюємося над його значенням. Адже, здавалось би, воно нам добре знайоме. Сьогодні розбираємося з плюсами й мінусами дилерства у сфері IT.

Чому ж дилерські мережі стали такими популярними? Наскільки «актуальними й вигідними» вони є зараз? І що взагалі представляє собою дилер IT-компанії?

Вікіпедія дає таке визначення дилерській мережі: «це торговельні фірми, що здійснюють продаж продукції підприємства кінцевому покупцю».

І перше, що впадає в око уважному читачеві, це дилерська націнка на товар. Це основна стаття доходів переважної більшості IT-дилерів. Недаремно в самому визначенні дилерської мережі фігурують поняття «торговельна фірма» і «продаж продукції». І тут варто пам’ятати, що будь-яка продукція, придбана через посередника, з великою вірогідністю буде за завищеною ціною, на відміну від прямої покупки в компаній-розробників.

«Дебет Плюс» — безпосередній розробник українського програмного забезпечення для автоматизації бухгалтерського обліку та фінансової звітності. Це дозволяє знизити вартість програми (на 20-30% нижче за дилерів і конкурентів). Аналогічна ситуація і в частині супроводу — у нас є команда консультантів-експертів, ми не залучаємо сторонні компанії до процесу підтримки наших користувачів, відповідно не завищуємо вартість послуг супроводу.

Другим пунктом варто відмітити брак висококваліфікованих спеціалістів у дилерській мережі. Тут варто зазначити відразу два аспекти: як недостатність кваліфікації, так і брак самих спеціалістів, здатних надати консультації та супровід. Досвід показує, що переважна більшість із них колись працювали з тими чи іншими програмами, а відповідно знають не всі можливості програми, а оперують тими знаннями, які потрібні були для виконання їхніх посадових обов’язків. Як наслідок цього, такий дилер-спеціаліст може добре знати одну ділянку бухобліку, а з іншими вам прийдеться розбиратися самостійно.

До цього слід додати обмежену кількість фахівців взагалі (непоодинокі випадки, коли в дилера такий спеціаліст взагалі один). Сьогодні фахівець є, а завтра немає кому відповісти на телефонний дзвінок. Як приклад, наведемо випадок лікарняного, відпустки чи відсутності з будь-яких сімейних обставин. Коли вся підтримка зав’язана на одній, максимум двох особах, гарантувати безперебійність надання послуг досить складно (і події останніх років, а тим паче тижнів, тільки підтверджують цю гіпотезу).

Спеціалізація була, є і буде. І якщо ви хочете мати високі результати, то й фаховість спеціалістів має бути на високому рівні. Звичайно, бездоганність це досить часто недосяжна мрія, але людина, яка 10-20 років присвятила себе вивченню певних питань більш наближена до стану бездоганного володіння питанням. Команда різнопрофільних фахівців компанії «Дебет Плюс», а це й бухгалтери, аналітики, програмісти, завжди готова надати підтримку своїм клієнтам.

Далі щодо самого програмного продукту, який при швидкій зміні законодавчої бази повинен завжди бути в актуальному стані. Ваш дилер може внести зміни в конфігурацію програми. Це, звичайно, миттєве покращення, що дозволить продуктивніше використовувати наявне програмне забезпечення. Та якщо розглянути це в довгостроковій перспективі, то змінити, а тим паче втратити, такого дилера, для вас буде дуже дорого коштувати. У «чужих» змінах програмного коду мало хто хоче розбиратися, а інколи вони й взагалі можуть виявитися несумісними з новими версіями та оновленнями програмного забезпечення.

До того ж, безпосередній розробник швидше реагує зміни в чинному законодавстві. Взяти  хоча б нещодавні зміни в обліку харчування закладів освіти відповідно до Постанови № 305. Ситуація потребувала швидкої зміни в обліку продуктів харчування. І головним тут було — реалізувати функціонал для всіх, а не для одного замовника. Системний підхід дозволяє розробити ПЗ, яким будуть користуватися всі, а не одне конкретне підприємство зі своєю характерною обліковою політикою. А ще централізована розробка «Дебет Плюс» гарантує коректне і вчасне оновлення вашого програмного продукту.

І наостанок, про документацію до програми. Інструкції — текстові, відео, інтерактивні — всі вони мають відображати реальний функціональний стан ПЗ, тобто вчасно оновлюватися й оперативно надаватися кінцевому користувачу. Довгий ланцюжок дилерів не завжди дозволяє зробити це в найкоротший термін.

Якщо у вас ще залишилися, чи додатково виникли, питання щодо самого процесу спрощення взаємної співпраці з компанією-розробником українського ліцензійного програмного забезпечення «Дебет Плюс», то раджу ознайомитися зі статтею 7 кроків для переходу на ліцензійне програмне забезпечення.

Щоб допомогти всім бажаючим зробити правильний вибір у легкому й швидкому переході на українське ліцензійне програмне забезпечення, ми маємо для вас ПРОПОЗИЦІЮ!

100 примірників програми «Дебет Плюс»
(при переході з російського програмного забезпечення та похідних від них)
у стандартній конфігурації для типового бухобліку для України
за ціною 1 гривня

 

«Дебет Плюс» — це програмний продукт, розроблений в Україні і для України.

Зверніться за телефонами й отримайте відповіді на всі ваші запитання:

+38 (067) 327-42-81

+38 (067) 620-81-58

+38 (067) 507-56-98