Новини

Програма «Дебет Плюс» — вірний помічник успішного бухгалтера

Сказані задовго до наших днів слова давньогрецького філософа Геракліта «усе тече, усе змінюється» не втратили своєї актуальності й сьогодні. Ба більше, на жаль, а може, і на щастя, зміни нас чекають в усіх сферах нашого життя. Не зайвим буде зауважити, що такі новинки можуть мати й негативний відтінок, але більшість із них все-таки внесе в наше життя цікаві нотки.

Серед останніх нововведень варто відзначити подію, яка є найбільш значущою для читачів газети, — медичну реформу та перетворення з бюджетної форми власності на комунальні некомерційні підприємства. Змінилося все, але найбільших змін зазнали особливості ведення обліку в перетворених закладах. Для нас, як для розробників програмного продукту для автоматизації бухгалтерського обліку «Дебет Плюс», це теж було не простим випробуванням, яке, на нашу думку, ми витримали гідно. Останнє твердження щоденно підтверджують позитивні відгуки наших клієнтів із галузі медицини та значне збільшення їхньої чисельності. Маючи значний практичний досвід у роботі з медичними закладами, потрібно зауважити, що саме наші клієнти є тією рушійною силою, яка дає поштовх до розвитку всій нашій команді.

Ми дуже вдячні всім вам та кожному зокрема за участь у наших розробках і за вашу підтримку. Сподіваємося, що потенційні клієнти, прочитавши про наші напрацювання, теж захочуть приєднатися до нас та повною мірою оцінити всі наші можливості.

Спробуємо відповісти на запитання «Що ж може програма «Дебет Плюс» і чому треба обирати саме її?». Відповідь дуже проста — ми одна з небагатьох компаній, яка:

  • має експертний висновок, який підтверджує відповідність програми вимогам технічного захисту інформації, що дозволить вам бути впевненими в стабільності роботи з нами;
  • знаходить індивідуальний підхід та в стандартній конфігурації враховує особливості ведення обліку на кожному підприємстві та в установі;
  • надає у вільному доступі методичні матеріали з експлуатації системи, що дозволяє освоїти програму самостійно;
  • пропонує навчання зі спеціалістом, що дозволить у максимально короткий строк почати працювати в програмі;
  • має лінію технічної підтримки та супроводу клієнтів;
  • продукт якої може розділятися на блоки (наприклад, можна не вести повноцінного обліку заробітної плати, але мати можливість звести фінансову звітність).

З технічної та користувацької точки зору перевагами нашого програмного продукту над аналогічними представниками на ринку є:

  • гнучкість налаштувань системи без програмування;
  • постійний моніторинг нормативної бази та оперативне внесення змін нормативної бази в конфігурацію за допомогою автоматичних оновлень;
  • розроблення нових модулів:
    • «Тарифікація (медицина)» з можливістю перенесення для розрахунку зарплати;
    • «Преміювання за категоріями медичних працівників» з урахуванням індивідуальних формул клієнта;
    • «Спеціалізоване харчування» з урахуванням специфіки обліку продуктів харчування в медичних закладах;
    • «АРМ касира» — дозволяє поєднати касовий апарат із бухгалтерським обліком доходів від платних послуг;
    • «Автотранспорт» — проводить план-фактичний аналіз витрачання пального та допомагає відстежувати види робіт, які виконують водії;
  • врахування методичних рекомендацій та власних напрацювань щодо відображення в обліку:
    • централізованого постачання;
    • ПДВ під час придбання ТМЦ та послуг для оподаткованої та неоподаткованої діяльності;
    • поглибленого ведення обліку медикаментів (з урахуванням серій, термінів придатності, дозувань, наказів МОЗ і ДОЗ та інших параметрів з можливістю формувати та експортувати з програми форми для звітування із забезпеченості та витрачання лікарських засобів);
    • амортизації за МНМА та ОЗ з урахуванням джерел фінансування під час їх надходження;
    • коштів з декількох джерел фінансування на одному розрахунковому рахунку (актуально для тих організацій, у яких на рахунок у комерційному банку надходять кошти від НСЗУ та платних послуг);
    • заробітної плати в розрізі категорій медичного персоналу з вибіркою за джерелами фінансування;
  • наявність звітів у стандартній конфігурації, які інші компанії продають додатково:
    • казначейські форми, що їх формують медичні заклади, звітуючи про витрачання коштів державного та місцевого бюджетів;
    • звіт за формою 1НС, який система формує автоматично з можливістю друку та експорту;
    • об’єднаний звіт із ПДФО та ЄСВ — звіт можна експортувати із системи та завантажувати в програмі для передання в контролюючі органи;
    • внутрішні звіти для заповнення звіту 1ПВ;
    • журнали-ордери та відомості до них;
    • інші звіти;
  • автоматичне визначення фінансового результату періоду та можливість ручного доналаштування порядку закриття рахунків;
  • формування повного пакету фінансової звітності за формами 1, 2 та 1м, 2м залежно від вибору клієнта тощо.

Описані вище пункти — це далеко не повний список можливостей, які пропонує наша компанія.

На завершення від усієї компанії «Дебет Плюс» хочеться побажати, щоб у нелегких бухгалтерських буднях вас завжди супроводжували успіх та стабільність, а ми зі свого боку зробимо все для їх збереження та примноження!

«Дебет Плюс» — це програмний продукт,
розроблений в Україні і для України.

Більш детально про систему автоматизації комплексного обліку «Дебет Плюс» можна дізнатися у розділі «Конфігурації» або сконтактувати зі спеціалістами та отримати розгорнуту відповідь на всі питання щодо придбання, впровадження та підтримки програми.