Ми вже писали про зміни, що торкнулися закладів охорони здоров’я, зокрема центрів первинної медико-санітарної допомоги (ЦПМСД), які із бюджетних установ стали комунальними некомерційними підприємствами (КНП). При постійних змінах у законодавстві виникає потреба оперативного реагування на них. Найоптимальнішим вибором у такій ситуації стане програма для бухгалтерського і фінансового обліку, нарахування заробітної плати та роботи з казначейськими програмами в установах медичного напряму.
Облік заробітної плати є однією з найоб’ємніших і важливих ділянок будь-якої установи. Сучасні інформаційні технології дозволяють звести до мінімуму щоденну рутину бухгалтера. Комп’ютерні програми дозволяють не тільки швидко й масово створювати документи, а й передавати їх до контролюючих органів.
Програма «Дебет Плюс» дає змогу повністю автоматизувати нарахування та виплату заробітної плати – від створення тарифікації, з урахуванням особливостей преміювання медичних працівників, до експорту в банк платіжної відомості на виплату заробітної плати.
Програмний комплекс дозволяє не тільки організувати нарахування заробітної плати, а й сформувати звіт з ЄСВ та форму № 1ДФ для подальшого їхнього експорту в програми звітності, сформувати на основі відомості на виплату заробітної плати файл для передачі в банківську установу, створити повний набір бухгалтерських проведень за результатами розрахунку зарплати. Також «Дебет Плюс» допоможе з легкістю порахувати премії медичних працівників. Програма дозволяє вказати потрібний вам відсоток преміювання, врахувати пацієнтів у розрізі вікових категорій та адаптувати алгоритм розрахунку під особливості саме вашої установи.
«Дебет Плюс» — це програмний продукт,
розроблений в Україні і для України.
Більш детально про систему автоматизації комплексного обліку «Дебет Плюс» можна дізнатися у розділі «Конфігурації» або сконтактувати зі спеціалістами та отримати розгорнуту відповідь на всі питання щодо придбання, впровадження та підтримки програми.
Публікація на buhgalter.com.ua