Новини

НАВЧАННЯ З «ДЕБЕТ ПЛЮС» : ЦІКАВО, ЛЕГКО ТА НАДИХАЮЧЕ (поради для комфортного та простого переходу на новий програмний продукт)

За вікном ще не пожовтів перший кленовий листок, а всі, у кого є школярі, в повній мірі відчувають наближення осені: і батьки, і діти готуються до початку непростого, але такого захоплюючого процесу отримання нових знань. У когось спогади про шкільні роки викликають щемливу ностальгію, а когось сповнюють полегшенням: навчання давно залишилось позаду. Та чи дійсно це так?

Ні для кого не є таємницею, що в сучасному суспільстві неможливо не навчатися, навіть якщо лава парти залишилась десь у далекому минулому, а на скронях з'являється перша сивина. Виклики сьогодення диктують інакші тенденції, аніж ті, до яких суспільство звикло у часи СРСР: дорослі також мають вчитися, як і молодь чи дітлахи, адже саме постійне підвищення професійних навичок та розвиток особистісних якостей дає змогу залишатись у ритмі сучасної, часом такої непростої, фахової діяльності та бути конкурентноздатним на ринку праці. І, врешті-решт, проявляти себе як цікава людина, з гнучким мисленням та готовністю до змін.

На сьогодні ви маєте змогу займатися самоосвітою за власним вибором: навіть при скромному бюджеті та обмеженні у вільному часі пропонується чималий перелік курсів, вебінарів, онлайн-навчань, конференцій, семінарів найрізноманітнішої тематики за вашим смаком: від вирощування кімнатних рослин та кулінарії до професійних порад при реалізації бізнес-процесів підприємств. Нинішня перевага  доступність великої кількості інформації, і людина, яка любить життя та зацікавлена ним, просто не може залишатися осторонь, адже так багато напрямків можуть бути вивчені та втілені у реальність!

Окрім того, багато сучасних професій вимагають постійного вдосконалення у зв'язку зі змінами в підходах, принципах та методах, законодавчій базі, динамікою технологій. Знання сьогодні оновлюються кожні два роки. Той, хто не встигає за цим ритмом, – вибуває з гри і не може претендувати на високий результат. Саме тому зараз компанії частіше шукають не стільки надміру кваліфікованих спеціалістів з багатьма дипломами, як гнучких та готових швидко навчатися фахівців.

Обираючи спеціальність бухгалтера, кожен розуміє, що ця професія, по суті, є викликом, і що освоювати нове доведеться протягом всього життя. Велике різноманіття галузевих своєрідностей та особливості різних ділянок обліку, стрімкі зміни у законодавчих нормах, новітні технології, що входять у буденний робочий процес – ось з чим потрібно бути готовим зіткнутися на практиці.

Звичайно, сучасні підходи до розрахунків суттєво спрощують щоденну роботу бухгалтера — вже не потрібно вручну складати цифри на папері або рахувати обіги коштів на калькуляторі: програмне забезпечення для автоматизації бізнес-процесів, що в широкому спектрі представлене сьогодні на ринку, зробить це за вас. Багатьох бухгалтерів може лякати та напружувати необхідність з нуля навчатися користуванню новим функціоналом, проте більшість вже добре розуміє, що майбутнє – за сучасними технологіями, і вклад в автоматизацію обліку принесе хороші плоди завтра. Саме полегшення поточної роботи, аналіз та автоматизована здача звітності є метою використання новітніх напрацювань. Це дозволяє суттєво економити час кожного фахівця, а всі ми добре знаємо, що саме час є найдорогоціннішим ресурсом сьогодні.

Освоєння функціоналу програмного продукту «Дебет Плюс» має типову назву «впровадження» і являє собою знайомство та навчання з кожною ділянкою обліку, внесення початкових даних до програми (залишків), а також індивідуальні (нетипові) налаштування під кожного конкретного клієнта.

І сьогодні, напередодні Дня знань, як нагадування про вагому роль освоєння нових навичок та умінь, доцільно буде поговорити про те, як же відбувається цей цікавий процес, а також – що допоможе спеціалістові на шляху впровадження нового програмного забезпечення на підприємстві.

Не важливо, якою саме ділянкою обліку ви займаєтесь, в якій галузі працюєте, або скільки вам років – принципи освоєння доступні для всіх, а страхи, які виникають у багатьох, є типовими. Давайте спробуємо розвінчати ці міфи та поговорити про те, як швидко та максимально просто перейти на нове програмне забезпечення, поглибити свої знання, освоїти функціонал та полегшити вашу щоденну працю.

Перш, ніж придбати будь-який програмний продукт, ви розглядаєте різні варіанти, шукаєте відгуки та особисто переглядаєте інтерфейс: як виглядає програма, які можливості надає і що ви, як користувач, можете отримати. Для того, щоб допомогти вам зрозуміти, наскільки підходить вам наше програмне забезпечення, компанія «Дебет Плюс» розробила декілька інструментів для потенційного клієнта на етапі вибору:

  1. Презентація. Спеціаліст по роботі з клієнтами домовляється з вами про конкретний час, у який вам буде зручно проглянути наш функціонал. Зустріч відбувається за допомогою однієї з програм віддаленого доступу, ви підключаєтесь до фахівця, який презентує вам наш програмний продукт та відповідає на ваші запитання. Це – первинний етап знайомства з програмою, до якого варто підійти відповідально: наперед продумати запитання, проаналізувати, які особливості функціоналу є вагомими для вас.

  2. Демо-версія програми. У випадку, якщо ви хочете вживу доторкнутись до програмного продукту і спробувати виконати в ньому певні дії, таку можливість також надає компанія «Дебет Плюс» за попереднім погодженням з відповідними спеціалістами.

  3. Навчальні курси. Для бухгалтерів, які хочуть більш глибоко ознайомитися з програмним продуктом, ми створили спеціальні навчальні онлайн-курси, що проходять в певні дні згідно з запланованим графіком і дають змогу на практиці розглянути всі ділянки обліку, перш ніж приймати рішення щодо придбання нового програмного забезпечення. Курси проводяться за допомогою зум-конференції, доступ до програми ви отримуєте через віддалене підключення, записи уроків доступні учасникам на постійній основі за спеціально створеним посиланням, що дозволяє проглядати відеоурок у зручний час. Програмний продукт встановлюється у хмарне сховище, і це дає змогу стати учасником такого курсу будь-кому й будь-де, головною умовою є наявність інтернету та робочого пристрою (комп’ютера або ноутбука).

Коли рішення про придбання програми прийнято, спеціаліст нашої компанії підключається до вашого робочого місця та виконує установку програмного забезпечення та необхідні налаштування.

Як же відбувається процес впровадження?

За вашим підприємством закріплюється окремий фахівець — особа, що навчатиме вас протягом всього періоду освоєння програми. Під час першого дзвінка з вами домовляються про першу зустріч: на який час та дату вам зручно провести заняття. Всі подальші уроки також будуть плануватися. Ви завжди будете знати, коли саме вам зателефонують, щодо якої ділянки роботи ви будете спілкуватися та скільки приблизно триватиме ваше заняття. Спеціаліст підкаже вам, яку інформацію краще підготувати для першого навчання, а також допоможе вирішити, з чого вам краще почати.

Наші фахівці проходять спеціальну підготовку та мають досвід роботи з різноманітними організаціями. Навчання, як і презентація, проходить через віддалене підключення: спеціаліст доєднується до вашого робочого місця та показує вам, як користуватися програмою, безпосередньо на ваших даних.

Ми використовуємо індивідуальний підхід до кожного клієнта: хтось сприймає інформацію більш швидко, хтось більш повільно. Комусь простіше записувати дані вручну, хтось вмикає аудіозапис, комусь достатньо просто прослухати урок. Приклади, на яких ми пропрацьовуємо навчальний матеріал, є практичними, тобто, ми будемо вносити ваш реальний документ або призначати на роботу вашого дійсного співробітника.

У процесі навчання ми намагаємося розповідати про різні тонкощі в роботі з програмою, про методи, за допомогою яких бухгалтер може перевірити себе, правильність власних дій, а також торкаємося типових помилок, з якими ми зіштовхуємося в процесі впроваджень, і розповідаємо, як їх уникнути. Ви маєте вашого власного консультанта, який даватиме вам поради, слідкуватиме за вашим навчанням, перевірятиме правильність ваших дій та допомагатиме виправити ті помилки, які неминуче виникають на початку роботи з будь-яким новим програмним продуктом.

Ще одним інструментом, що допомагає вам освоювати функціонал програми «Дебет Плюс», є різного роду ресурси для самостійного опрацювання. Це:

  • інструкції (окремо на кожну ділянку обліку);

  • відеоуроки;

  • записи вебінарів.

Усі ці матеріали та записи є у відкритому доступі, їх можна знайти на нашому сайті debet.com.ua. Поділ відображений відповідно до галузей, тобто, ви заходите у відповідний пункт меню та користуєтеся інструкціями чи проглядаєте записи. Інструкції містять скріншоти, тобто, картинки, і пояснення, що саме потрібно натиснути або куди зайти, щоб отримати той чи інший результат.

Ще одним надзвичайно важливим інструментом, яким ви можете користуватись не лише в процесі навчання, а й протягом всього періоду роботи з нашою програмою, є гаряча лінія підтримки. Якщо ви маєте якесь запитання, якщо ви забули, як виконати певні дії, або виконуєте їх вперше, якщо ви не хочете витрачати час на пошуки в записах, інструкціях чи вашому власному блокноті – вам просто потрібно зателефонувати нам. Спеціаліст, що в цей момент знаходиться на чергуванні, перетелефонує вам та допоможе швидко вирішити вашу проблему. Щоденно в будні з 8:45 до 17:30 ви можете звертатися за телефонами, що вказані у нас на сайті в розділі «Контакти».

Після проходження навчання, коли ви освоїте всі ділянки обліку, ви завжди можете звертатися на гарячу лінію у випадку якогось незрозумілого для вас моменту, нової для вас ситуації, переналаштування, яке ви хочете виконати. Цей процес має назву супроводу: ви отримуватимете програмні оновлення, пов'язані зі змінами в чинному законодавстві, доопрацюваннями та покращеннями функціоналу для конфігурації програмного продукту вашої галузі, або з вашими індивідуальними доопрацюваннями. Також ви можете телефонувати на лінію підтримки та отримувати своєчасну кваліфіковану допомогу.

Крім того, хотілося б дати загальні поради, які допоможуть вам швидше перейти на новий програмний продукт: освоїти, вивчити функціонал та користуватися ним максимально просто і без помилок.

  1. Пам'ятайте, що ми – на вашій стороні.

Ми зацікавлені допомогти вам. Наше завдання – не критикувати вас або вказувати на те, що ви помилилися. У нас з вами спільна мета — впровадити програму, щоб ви могли вести облік без викривлень та помилок.

  1. Сформулюйте чітко вашу мету.

Коли ви розумієте, що саме вам потрібно, ми з вами разом значно швидше досягаємо бажаного результату. Коли ви починаєте навчання, варто одразу вирішити, що для вас у пріоритеті: з чого ви хотіли би почати впровадження. Якщо ви телефонуєте на гарячу лінію, доцільно одразу продумати ваше запитання та підготуватись: це зекономить ваш час і спеціаліст швидше зможе вам допомогти. Щоб ми могли зрозуміти вас, ви маєте розуміти, що саме потрібно вам.

  1. З «Дебет Плюс» – як з лікарем: чесно і відкрито.

Дуже часто – з різних причин – клієнти приховують правду про ситуацію, що склалася. Комусь соромно зізнатися у своїй помилці, хтось не повністю може проаналізувати свої дії. Якщо ви одразу говорите, що саме ви робили, це пришвидшує вирішення проблеми.

  1. «Натхнення працює, якщо ти працюєш». 

Якщо ви починаєте навчання, налаштуйтеся на систематику і дисципліну. Ми маємо десятки прикладів того, як підприємство не досягало успіху в процесі впровадження лише тому, що бухгалтер не був готовий регулярно займатись і вкладати час у навчання. Краще йти маленькими кроками, але йти постійно.

  1. Не затягуйте процес.

Якщо ви не знаєте, як виправити помилку, варто одразу звернутися до того, хто знає, як це зробити. Так ви не витрачаєте безцінний час на пошуки того, що ви можете навіть не знати. Дуже часто були ситуації, коли бухгалтер два-три-п'ять днів намагається вирішити свою проблему, потім нарешті звертається до нас – і рішення ситуації займає 1-2 хвилини. Цінуйте ваше життя і не бійтесь знімати слухавку телефону.

  1. Уникайте ручних коригувань.

Покликання програми – спростити вашу роботу і полегшити ваше життя. Не доцільно робити руками ті дії, які в програмі заплановані як автоматичні. Якщо вам вручну доводиться виправляти проведення, коригувати суми, робити нарахування – це привід звернутися до нас за підказкою або додатковим налаштуванням. Запитайте один раз – і будьте щасливі.

  1. Не бійтеся ставити запитання.

«Хто ні про що не запитує, той нічому не навчиться» /Т.Фуллер/.

Нам цікаво спілкуватись з вами, коли ми розуміємо, що вам також цікаво. Досить складно працювати з бухгалтером, в якого немає ніяких запитань або від якого немає коментарів. Ми добре розуміємо, що доки ви навчаєтеся і напрацьовуєте навички – це нова для вас програма. Ми розуміємо, що спочатку ви багато чого можете не знати. Ми якраз і працюємо для того, щоб це змінити. Не бійтеся і не соромтеся запитувати. Щось не знати – це нормально. Ми всі навчаємося і робимо це постійно.

  1. Не бійтесь торкатися програми.

Можливо, це звучить смішно, але ми не раз стикалися з такими ситуаціями, коли бухгалтер боїться практикувати, тому що думає, що може «щось зламати». Насправді, досить складно зробити щось таке, що не можна було б виправити або відновити в програмних даних. Тому не бійтеся практикувати, вносити документи, формувати звіти. Чим більш активними ви є в користуванні, чим більше ви відкриті – тим швидше освоїте функціонал нової для вас програми.

  1. Ведіть облік у програмі послідовно.

Усі дії мають відображатися в правильній послідовності, хронологічно. Наприклад, спочатку йде прибуткування цінностей, потім переміщення, потім списання або реалізація. Якщо ви робите виправлення, ви маєте проаналізувати ланцюжок цих дій. У випадку, якщо ми змінюємо щось в одному документі, і вже мали рух за цими матеріальними цінностями, що відобразились, наприклад, в прибутковій накладній, в результаті ми отримаємо помилку. Якщо ви виконуєте певні зміни чи коригування, аналізуйте, як це впливає на інші документи. Для початку хоча б просто розрахуйте оборотку за цей період.

  1. Вивчайте бухгалтерський облік.

Яким би сильним не було наше бажання допомогти вам у вирішенні всіх ваших питань, ми не можемо консультувати вас щодо бухгалтерського обліку. Ваше завдання – розуміти, якої мети вам потрібно досягти. Наше завдання – показати вам, як цього досягти засобами програмного забезпечення «Дебет Плюс». Для більшості типових операцій у програмі вже налаштовані проводки, але ми не будемо говорити вам, які проведення ставити при нетиповій (новій для вас) господарській операції. Це ваша компетенція і ваша відповідальність.

  1. Навчатися – це постійно зростати.

Процес впровадження може стати дуже цікавим і захопливим періодом вашого життя. Взаємодіючи з вами, ми також зростаємо і змінюємося. Складні завдання мотивують і нас шукати нові шляхи забезпечення ваших потреб. Запитуйте, консультуйтесь і спонукайте нас ставати кращими разом з вами!