Все більше і більше бухгалтерів сьогодні, обираючи шлях переходу на новий функціонал, звертаються до українських розробників, що створюють ліцензований програмний продукт, і починають навчатися користуванню ним, поєднуючи цей процес з основною діяльністю та практикуючи новоотримані знання та вміння на своїй посаді. Спеціалістами компанії «Дебет Плюс» розроблена система впровадження для користувачів програмного забезпечення, яка передбачає:
-
Зацікавленість кваліфікованого фахівця, що працює з вашою організацією, у тому, щоб ви могли повноцінно вести облік у нашій програмі. Ми не залишаємо вас один на один з новим програмним забезпеченням, наша задача – щоб ви досягли повноцінного ведення обліку.
-
Комплекс інструментів для освоєння функціоналу: індивідуальні навчання, покрокові інструкції, відеоуроки, вебінари, гаряча лінія підтримки.
-
Можливість поставити будь-яке запитання та отримати на нього швидку відповідь.
-
Розширення власних знань і напрацювання нових навичок.
-
Спілкування у зручний для вас час та у формі, що найбільше вам підходить.
-
Навчання на реальних прикладах без відриву від основної діяльності.
Дізнатися більше про те, як ви можете виконати перехід на новий програмний продукт швидко та комфортно, ви можете за посиланням.
У програмі «Дебет Плюс» представлений готовий комплекс для первинних профспілкових організацій. Є основна щомісячна, квартальна та річна звітність; інтеграція з клієнт-банками; експорт інформації для електронного кабінету платника та M.E.Doc.
«Дебет Плюс» дозволяє автоматизувати всі ділянки бухобліку:
- заробітна плата та кадровий облік;
- банківські та касові операції;
- облік запасів;
- облік малоцінних необоротних матеріальних активів;
- облік основних засобів;
- друк необхідних форм документів та звітів;
- формування звітності та передача даних до контролюючих органів.
Крім того, спеціально для профспілкових організацій було враховано галузеві особливості та допрацьовано функціонал в частині:
- автоматичного нарахування матеріальної допомоги;
- врахування суми пільги при нарахуванні матеріальної допомоги;
- відображення виплати матеріальної допомоги;
- відображення нарахування (відомості) на видачу подарунків;
- відображення видачі подарунків;
- налаштування автоматичного формування кореспонденцій рахунків в частині отримання коштів як цільового фінансування; використання цільових коштів; визнання доходів у сумі використаних цільових надходжень; виплати страховки та заохочень тощо.
Всі налагодження для організацій виконані з врахуванням галузевого підходу, зважаючи на особливості ведення обліку та потреб конкретної установи.
«Дебет Плюс» — це програмний продукт, розроблений в Україні і для України.
Детальніше про програму «Дебет Плюс» читайте на сайті https://debet.com.ua