Новини

ПЕРЕВАГИ ПЕРЕХОДУ НА НОВЕ ПЗ З КОМПАНІЄЮ «ДЕБЕТ ПЛЮС» ДЛЯ ПРОФСПІЛКОВИХ ОРГАНІЗАЦІЙ

Все більше і більше бухгалтерів сьогодні, обираючи шлях  переходу на новий функціонал, звертаються до українських розробників, що створюють ліцензований програмний продукт, і починають навчатися користуванню ним, поєднуючи цей процес з основною діяльністю та практикуючи новоотримані знання та вміння на своїй посаді. Спеціалістами компанії «Дебет Плюс» розроблена система впровадження для користувачів програмного забезпечення, яка передбачає:

  1. Зацікавленість кваліфікованого фахівця, що працює з вашою організацією, у тому, щоб ви могли повноцінно вести облік у нашій програмі. Ми не залишаємо вас один на один з новим програмним забезпеченням, наша задача – щоб ви досягли повноцінного ведення обліку.

  2. Комплекс інструментів для освоєння функціоналу: індивідуальні навчання, покрокові інструкції, відеоуроки, вебінари, гаряча лінія підтримки.

  3. Можливість поставити будь-яке запитання та отримати на нього швидку відповідь.

  4. Розширення власних знань і напрацювання нових навичок.

  5. Спілкування у зручний для вас час та у формі, що найбільше вам підходить.

  6. Навчання на реальних прикладах без відриву від основної діяльності.

Дізнатися більше про те, як ви можете виконати перехід на новий програмний продукт швидко та комфортно,  ви можете за посиланням.

 

разом

У програмі «Дебет Плюс» представлений готовий комплекс для первинних профспілкових організацій. Є основна щомісячна, квартальна та річна звітність; інтеграція з клієнт-банками; експорт інформації для електронного кабінету платника та M.E.Doc.

«Дебет Плюс» дозволяє автоматизувати всі ділянки бухобліку:

- заробітна плата та кадровий облік;

- банківські та касові операції;

- облік запасів;

- облік малоцінних необоротних матеріальних активів;

- облік основних засобів;

- друк необхідних форм документів та звітів;

- формування звітності та передача даних до контролюючих органів.

Крім того, спеціально для профспілкових організацій було враховано галузеві особливості та допрацьовано функціонал в частині:

- автоматичного нарахування матеріальної допомоги;

- врахування суми пільги при нарахуванні матеріальної допомоги;

- відображення виплати матеріальної допомоги;

- відображення нарахування (відомості) на видачу подарунків;

- відображення видачі подарунків;

- налаштування автоматичного формування кореспонденцій рахунків в частині отримання коштів як цільового фінансування; використання цільових коштів; визнання доходів у сумі використаних цільових надходжень; виплати страховки та заохочень тощо.

Всі налагодження для організацій виконані з врахуванням галузевого підходу, зважаючи на особливості ведення обліку та потреб конкретної установи.

«Дебет Плюс» — це програмний продукт, розроблений в Україні і для України.

Детальніше про програму «Дебет Плюс» читайте на сайті https://debet.com.ua