Якщо ви хочете:
- не переживати через зміни в законодавстві та стандартах звітності;
- автоматично перетворювати дані бухгалтерського обліку в дані податкового обліку;
- отримувати актуальну інформацію в різних розрізах;
- автоматизувати рутинні дії і типові операції;
- знизити кількість помилок бухгалтерів, викликаних людським фактором;
- мати оперативний доступ до повної інформації про фінансовий стан компанії;
- забезпечити прозорість звітності і виключити втрати або витік інформації -
Вам необхідно автоматизувати бухгалтерський облік на вашому підприємстві.
Що Ви отримаєте в результаті?
-
Повну автоматизацію всіх процесів бухгалтерського та податкового обліку.
-
Можливість звірки бухгалтерського і податкового обліку.
-
Зручний електронний документообіг. Автоматизовану підготовку первинної документації, яку зручно зберігати і змінювати у електронному вигляді.
-
Швидке і безпомилкове заповнення реквізитів (в рахунках, рахунках-фактурах, видаткових ордерах, платіжних дорученнях).
-
Автоматичне формування всіх форм звітності. Форми і розріз звітності багатофункціональні та гнучкі.
-
Підвищення продуктивності праці бухгалтерів, зменшення кількості помилок, можливість відстежити помилку і вчасно її усунути.
-
Єдину базу даних, яка дозволить оперативно отримувати бажану інформацію і більш ефективно управляти фінансовими потоками.
Одним із представників українського розробника в галузі іт-технологій по автоматизації бухгалтерського та податкового обліку є компанія «Дебет Плюс», що пропонує програмний продукт для різних галузей економіки.
Програмне середовище дає змогу автоматизувати усі ділянки бухобліку:
- заробітну плату та кадровий облік;
- банківські та касові операції;
- облік запасів;
- облік малоцінних необоротних матеріальних активів;
- облік основних засобів;
- друк необхідних форм документів та звітів;
- формування звітності та передача даних до контролюючих органів.
Крім того, спеціально для профспілкових організацій було враховано галузеві особливості та допрацьовано функціонал в частині:
1) автоматичного нарахування матеріальної допомоги;
2) врахування суми пільги при нарахуванні матеріальної допомоги;
3) відображення виплати матеріальної допомоги;
4) відображення нарахування (відомості) на видачу подарунків;
5) відображення видачі подарунків;
6) налаштування автоматичного формування кореспонденцій рахунків в частині отримання коштів як цільового фінансування, використання цільових коштів, визнання доходів у сумі використаних цільових надходжень, виплати страховки та заохочень тощо.
Всі налаштування для організацій виконані з врахуванням галузевого підходу, з урахуванням особливостей ведення обліку та потреб конкретної установи.
Перехід на нове програмне забезпечення «Дебет Плюс» передбачає запровадження системи інструментів, що складаються з:
- індивідуального навчання;
- гарячої лінії підтримки;
- використання покрокових інструкцій;
- записів відео-уроків та вебінарів.
«Дебет Плюс» — це програмний продукт, розроблений в Україні і для України.
Детальніше про програму «Дебет Плюс» читайте на сайті https://debet.com.ua
або зверніться за телефонами й отримайте відповіді на всі ваші запитання:
067-625-50-57
096-773-23-27
067-346-59-81