Конфігурація "Елеватор, КХП, ХПП" (Форма 36)

Якщо Вам потрібна облікова бухгалтерська програма для елеватора, КХП, ХПП або потрібна автоматизація роботи ваговій, лабораторії та бухгалтерії, то програма "ДЕБЕТ Плюс" зі встановленою конфігурацією "Елеватор, КХП, ХПП" (Форма 36) допоможе вирішити ваші проблеми!

Підсистема "Заготівля зернопродуктів" (конфігурація "Елеватор, КХП, ХПП", синонім - "Форма 36") програмного комплексу "ДЕБЕТ Плюс" призначена для автоматизації документообігу на підприємствах, що здійснюють діяльність з приймання, зберігання і поліпшенню якісних показників зерна та зернопродуктів (елеватори, хлібоприймальні підприємства, комбінати хлібопродуктів і т.п.). Більше 60 підприємств з різних регіонів України вже вибрали підсистему "Заготівля зернопродуктів" для автоматизації своєї діяльності.

В межах підсистеми реалізовано робоче місце вагаря (АРМ "Вагова"), що допускає пару з Вагопроцесори автомобільних і залізничних ваг, що дає можливість реалізувати повний цикл документообігу зернопродуктів та продуктів з переробки.

Складські квитанції і заставні свідоцтва на зерно можна друкувати прямо з програми "ДЕБЕТ Плюс". Виписані складські квитанції і заставні свідоцтва потім без зайвих витрат часу експортуються в програму "ЕРЗС - Реєстратор", що дозволяє значно збільшити продуктивність праці співробітників, що оформляють документи, скоротити час обслуговування клієнтів і зменшити кількість помилок.

Реалізовані такі види первинних документів:

  • Накладні на ввезення та вивезення зерна та зернопродуктів (формуються за результатами зважувань на ваговий)
  • Реєстри накладних на оприбуткування зерна і зернопродуктів
  • Складські квитанції на зерно
  • Акт-розрахунок обсягів зерна, побічних продуктів і відходів, що належать власнику
  • Накази на рух зернопродуктів
  • Акти про очищення і сушіння зерна
  • Накладні на відвантаження зерна та реалізацію послуг
  • Накладні на внутрішнє переміщення зернопродуктів
  • Накладні на переоформлення зернопродуктів
  • Рахунки-фактури на надані послуги
  • Акти зачистки

Основні форми звітності:

  • Книги кількісно-якісного обліку за формою № 36 (форма 36)
  • Складські звіти по формі № ЗХС-37
  • Особовий рахунок клієнта
  • Зведені звіти про здачу продукції
  • Звіт про залишки продукції
  • Звіт про середніх показниках якості завезених зернопродуктів
  • Зведення за реєстрами накладних
  • Зведення по постачальникам
  • Зведення по послугах
  • Реєстр актів про очищення і сушіння зерна
  • Зведення з автопослуг з перевезення зернопродуктів

і багато інших звітів.

Підсистема "Заготівля зернопродуктів" вигідно відрізняється від аналогічних систем, представлених на вітчизняному ринку, наявністю таких переваг:

  • Якісні показники зернопродуктів при оприбуткуванні можна вказувати як безпосередньо при формуванні реєстрів накладних, так і пізніше - з окремого робочого місця в ПТЛ.
  • Можливість виділення в загальному обліку категорій зернопродуктів: давальницькі, власні і т.п.
  • Отримання вихідних документів за територіальною ознакою клієнтів (по районах).
  • Можливість змінювати базисні показники якості протягом сезону.
  • Реалізована підсистема обліку послуг автотранспорту хлібоприймального підприємства з перевезення зернопродуктів із гнучкою системою тарифів і автоматизованої процедурою виписки рахунків-фактур.
  • Автоматизоване формування актів на очищення і сушку зерна (форма № 34) на підставі даних про фактичні та базисних показниках якості зернопродуктів.
  • Автоматизований розрахунок кількості зерновідходів, яке можна списати при оформленні актів зачистки.
  • Можливість отримання детальної подокументно розшифровки до рахунками-фактурами за обсягами та вартості наданих послуг.
  • Отримання даних по руху зернопродуктів як в розрізі постачальників, так і в розрізі власників.
  • Можливість розрахунку вартості зберігання зернопродуктів виходячи або з 30-ти днів в тонно-місяці, або з фактичної кількості днів у місяці.
  • Можливість вказати або фіксовану ціну за зберігання зернопродуктів, або ціну - як відсоток від вартості зерна на день виписки рахунку-фактури.
  • Можливість зміни цін на послуги підприємства впродовж сезону.
  • Можливість використання різних цін для різних груп клієнтів.
  • Можливість розширення функціональних можливостей системи за бажанням замовника.

Підсистема "Заготівля зернопродуктів" - це лише одна із складових частин комплексної автоматизованої системи управління підприємством "ДЕБЕТ Плюс", яка дає можливість одночасно вирішувати всі завдання бухгалтерського, податкового та управлінського обліку засобами однієї системи.

Використання такої інтегрованої системи підвищує оперативність, точність і якість одержуваної інформації і знижує загальні витрати на впровадження і підтримка в актуальному стані систем обліку та оперативного управління підприємством.

Більш докладну інформацію про можливостях автоматизації підприємств засобами даної конфігурації і АСУП "ДЕБЕТ Плюс" в цілому можна отримати, сконтактувавши з нами.