Система управління підприємством "ДЕБЕТ Плюс" має модульну структуру, що дає можливість замовнику підібрати оптимальний комплект поставки, з функціональністю, що відповідає потребам підприємства.
Інформація в програмі зберігається у вигляді документів. Всю інформацію можна умовно поділити на первинну (первинні документи, початкові залишки, проведення та довідники), розрахункову (вихідні документи) і керуючу (параметри системи).
Крім того, інформацію можна класифікувати за сферою дії:
- загальносистемна інформація - використовується всіма підсистемами комплексу і служить для взаємозв'язку інформації всіх підсистем в єдине ціле;
- інформація поточної підсистеми - використовується тільки поточною підсистемою і служить для забезпечення взаємозв'язку інформації всередині конкретної підсистеми.
Програмний комплекс "Дебет Плюс" складається з декількох підсистем, що доповнюють одна одну:
- Адміністратор комплексу
- Зведення бухгалтерського балансу
- Облік банківських операцій
- Облік касових операцій
- Облік ТМЦ
- Облік заробітної плати
- Облік основних засобів
Підсистема "Облік основних засобів" є частиною системи управління підприємством "Дебет Плюс". Підсистема "Облік основних засобів" призначена для автоматизації обліку наявності та руху основних засобів і нематеріальних активів, а також для нарахування амортизації.
У підсистемі ведуться такі первинні документи:
- Акт приймання основного засобу в експлуатацію;
- Інвентарна картка основного засобу;
- Акт ліквідації основного засобу.
Курс відеоуроків з обліку заробітної плати в програмі «Дебет Плюс»
Система надає можливість:
- зміни вартості та зносу ОЗ;
- внутрішнього переміщення ОЗ;
- часткової ліквідації ОЗ.
Облік основних засобів в системі ведеться одночасно з бухгалтерського та податкового обліку. Відповідно, передбачено розрахунок амортизації по податковому обліку і нарахування зносу по бухгалтерському обліку. Методика нарахування зносу по бухгалтерському обліку визначається обліковою політикою підприємства і може встановлюватися для кожного основного засобу індивідуально. У т.ч. підтримуються такі методики нарахування зносу:
- поквартально з використанням податкових норм;
- помісячно з використанням податкових норм;
- по терміну служби;
- лінійний метод;
- інші методи.
Формування бухгалтерських проводок за результатами розрахунку амортизації проводиться автоматично.
Є можливість формувати:
- оборотно-сальдові відомості по бухгалтерському і по податковому обліку:
- за первісною вартістю ОЗ
- за залишковою вартістю ОЗ
- по зносу ОЗ
- відомості залишків
- інвентаризаційні описи ОЗ
- вибірки:
- по приходу ОЗ
- за переміщенням ОЗ
- з ліквідації ОЗ
- щодо змін вартості ОЗ
- по змінам груп ОЗ
Всі вихідні документи формуються в розрізі рахунків обліку, підрозділів і матеріально відповідальних осіб. Більш докладну інформацію про можливості даної підсистеми і АСУП "ДЕБЕТ Плюс" в цілому можна отримати, сконтактувавши з нами.
Підсистема "Облік касових операцій" є частиною системи управління підприємством "Дебет Плюс" Підсистема призначена для автоматизації обробки інформації про рух грошових коштів в касі підприємства і дозволяє оформляти такі види документів:
- прибуткові касові ордери;
- видаткові касові ордери;
- авансові звіти;
- відомості на виплату та перерахування грошових коштів.
На основі введеної інформації система дозволяє формувати наступні вихідні документи:
- сторінка касової книги;
- журнал-ордер N1 і відомість до нього;
- різні виписки до журналу-ордеру і відомості.
- Більш докладну інформацію про можливості даної підсистеми і АСУП "ДЕБЕТ Плюс" в цілому можна отримати, сконтактувавши з нами.
Підсистема «Облік заробітної плати» є частиною системи управління підприємством "Дебет Плюс" і призначена для автоматизації кадрового обліку на підприємстві, нарахування заробітної плати та одержання відповідної звітності для бухгалтерського та податкового обліку.
Підсистема підтримує такі методики нарахування заробітної плати співробітників:
- оклад;
- годинна тарифна ставка;
- відрядна оплата праці;
- оплата за трудовими угодами.
У програмі зберігається вся історія змін організаційної структури та штатного розкладу підприємства. Система надає можливість перерахунку заробітної плати за попередні періоди з коректним перерахунком податків і утримань до фондів. Є можливість автоматичного розрахунку сум відпускних та допомоги по тимчасовій непрацездатності (лікарняних).
Автоматично формуються:
- довідка 1-ДФ для податкової інспекції;
- дані по персоніфікованому обліку для пенсійного фонду (персоніфікація);
- звіти в фонди соціального страхування;
- всілякі вибірки за результатами розрахунку заробітної плати.
Курс відеоуроків з обліку заробітної плати в програмі «Дебет Плюс»
Введення підсистеми в експлуатацію проводиться в короткі терміни завдяки тому, що налаштування проводиться через інтерфейс користувача без застосування програмування. При зміні відсотків утримань податків і всіляких констант (меж оподаткування), користувач має можливість сам змінювати значення відповідних констант. При змінах вітчизняного законодавства в сфері бухгалтерського та податкового обліку клієнтам, які уклали договір на супровід системи, висилаються відповідні оновлення. Більш докладну інформацію про можливості даної підсистеми і АСУП "ДЕБЕТ Плюс" в цілому можна отримати, сконтактувавши з нами.
Підсистема "Облік банківських операцій" є частиною системи управління підприємством "Дебет Плюс". Підсистема призначена для автоматизації обробки бухгалтерської інформації по розрахункових рахунках і дозволяє оформляти такі види банківських документів:
- платіжні доручення;
- платіжні вимоги;
- платіжні вимоги-доручення;
- реєстри чеків;
- реєстри вимог;
- реєстри іменних чеків.
На основі введеної інформації система дозволяє формувати наступні вихідні документи:
- журнали-ордера і відомості до них,
- виписки по журналам-ордерам і відомостям.
Курс відеоуроків з обліку банківських операцій у програмі «Дебет Плюс»
Є можливість імпорту платіжних доручень з різних систем "Клієнт-Банк" у програму "ДЕБЕТ Плюс". Більш докладну інформацію про можливості даної підсистеми і АСУП "ДЕБЕТ Плюс" в цілому можна отримати, сконтактувавши з нами.
Підсистема "Облік товарно-матеріальних цінностей" (облік ТМЦ) є частиною системи управління підприємством "Дебет Плюс" і може працювати як автономно, так і у складі комплексу.
Незважаючи на те, що підсистема "Облік ТМЦ" може працювати повністю автономно, рекомендується її використання разом з підсистемою "Зведення бухгалтерського балансу". Система може поставлятися з можливістю ведення обліку тільки в національній валюті або з використанням валютного обліку.
Курс відеоуроків з обліку ТМЦ у програмі «Дебет Плюс»
Основні можливості підсистеми
Підсистема "Облік ТМЦ" є гнучкою, універсальної, високопродуктивною системою, призначеної для ведення кількісно-сумового сортового і партійного обліку товарно-матеріальних цінностей. Вона придатна для ведення обліку як в торгових, так і у виробничих організаціях та установах. Підсистема має ряд особливостей, що вирізняють її серед подібних аналогів:
- Підсистема дає можливість отримувати залишки і рух товарно-матеріальних цінностей за будь-який період і в будь-якому розрізі (за підрозділами, матеріально-відповідальними особами, рахунками, субрахунками, товарними групами, номенклатурним номерам і цінами);
- Підсистема дозволяє ставити на облік одну й ту ж номенклатурну позицію по декільком цінам, при цьому можна отримати відомості про наявність та рух матеріальних цінностей як за всіма цінами, так і за кожною ціною окремо;
- У процесі реалізації система дозволяє в одну видаткову накладну включати як товари, так і матеріали, і формує відповідні проведення;
- Є можливість формувати прайс-листи для торгових організацій на будь-яку дату;
- Забезпечується формування різних накладних та інших документів.
- Є наступні можливості формування облікової ціни при введенні прибуткових накладних:
- облікова ціна дорівнює фактурній;
- облікова ціна дорівнює фактурній ціні з додаванням накладних (транспортних) витрат.
- Є наступні можливості формування відпускної ціни у видаткових документах:
- вибір ціни з прайс-листа (прейскуранта);
- формування відпускної ціни як відсотка до облікової ціною;
- вказівка відпускної ціни вручну.
- Підсистема забезпечує наступні можливості вибору облікової ціни при списанні облікової вартості ТМЦ в процесі реалізації:
- списання за максимальною обліковою ціною;
- списання за мінімальною обліковою ціною;
- списання за ціною вибраною вручну зі списку облікових цін;
- списання за середньою ціною за період;
- списання за середньою ціною на поточний момент;
- списання з відстрочкою вказівки облікової ціни "на потім".
- Підсистема дає можливість отримувати залишки по складу і залишки з урахуванням виписаних рахунків фактур, здійснює резервування товарів у процесі введення рахунків-фактур і накладних;
- При будь-якій послідовності введення документів підсистема дає можливість отримувати залишки на будь-який момент часу;
- Підсистема дозволяє автоматично враховувати в ціні накладні витрати на партію товару, при цьому вихідна ціна завжди може бути відновлена в разі потреби;
- Є можливість пошуку проведень, зроблених за конкретною накладною, і пошук накладної, за якою проводки були створені;
- Формується відомість відповідності руху матеріальних цінностей в кількісному і сумовому вираженні, що дозволяє забезпечити повну відповідність даних кількісного і сумового обліку;
- Відсутні обмеження на кількість записів у первинних документах (накладних, рахунках-фактурах тощо).
Більш докладну інформацію про можливості даної підсистеми і АСУП "ДЕБЕТ Плюс" в цілому можна отримати, сконтактувавши з нами.
Підсистема "Зведення бухгалтерського балансу" є центральною частиною системи управління підприємством "Дебет Плюс". Підсистема призначена, перш за все, для роботи з проведеннями й залишками за рахунками, а також формування різних форм бухгалтерської звітності. Інформаційну основу підсистеми "Зведення бухгалтерського балансу" складають бухгалтерські проведення, які формуються як засобами даної підсистеми, так і засобами інших підсистем програми "ДЕБЕТ Плюс". Проведення потрапляють в систему різними способами:
- при ручному введенні - у вигляді окремих проведень,
- за допомогою типових господарських операцій - при проведенні первинних документів.
Після того, як введені проведення і залишки, система може розраховувати й виводити на екран та на друк наступні вихідні документи:
- журнали-ордера і відомості до них,
- різні виписки по рахунках,
- оборотні відомості по рахунках,
- головна книга,
- оборотний баланс,
- звітний баланс підприємства,
- різні форми звітності до податкової інспекції.
При цьому гарантується, що всі ці документи будуть узгодженими між собою, оскільки вони базуються на одній і тій же інформації, яка лише по-різному групується. При перегляді вихідних документів на екрані є можливість за допомогою контекстного меню розкрити обороти і знайти документ, що породив проведення. Налаштування входження рахунків в журнали-ордери проводиться інтерактивно через інтерфейс користувача. Аналогічно, бухгалтер має можливість налаштовувати включення рахунків в рядки звітного балансу самостійно, без допомоги програміста. Розвинута підсистема генерації звітів дозволяє одержувати вихідні документи в різних форматах:
- Microsoft Word
- Microsoft Excel
- ASCII текст
- XML
Є можливість експорту даних в наступні формати:
- . dbf
- . mdb
- XML
- при наявності драйвера ODBC - в будь-який формат.
Більш докладну інформацію про можливості даної підсистеми і АСУП "ДЕБЕТ Плюс" в цілому можна отримати, звернувшись до нас.
Підсистема "Адміністратор комплексу" є частиною системи управління підприємством "Дебет Плюс" . Підсистема призначена для налаштування комплексу в цілому та управління багатокористувацької системою. Налаштування комплексу забезпечує можливість вказівки шляхів до основних і допоміжних файлів системи, зазначення атрибутів поточної організації, модифікацію даних при переході до наступної версії системи і ряд аналогічних дій загальносистемного характеру. Управління багатокористувацької системою можливо лише при покупці мережевої версії програми і передбачає реєстрацію, встановлення повноважень користувачів, протоколювання їхніх дій та цілу низку аналогічних операцій з управління введенням і обробкою інформації системою. Більш докладну інформацію про можливості даної підсистеми й АСУП "ДЕБЕТ Плюс" в цілому можна отримати, сконтактувавши з нами .