Інструкція користувача з обліку батьківської плати
Важлива інформація
Інструкції
Технічна підтримка
Обговоріть можливість використання на вашому підприємстві
Залиште заявку:

Українська компанія-розробник ПЗ
Дебет Плюс
«Дебет Плюс» — українська компанія-розробник програмного забезпечення для автоматизації бухгалтерського, оперативного та фінансового обліку.
Співпраця з нами — це можливість отримати повний спектр послуг автоматизації бізнес-процесів — розробка, впровадження, супровід — безпосередньо від компанії-розробника програмного забезпечення.
«Дебет Плюс» — розроблено в Україні і для України!

2000+
організацій на підтримці
30
років досвіду
16
підсистем та модулів
11
навчальних закладів у співпраці
Конфігурація «Комплексний облік для бюджетних установ України»
програми «Дебет Плюс» призначена для організації бухгалтерського, фінансового та кадрового обліку установами та організаціями, що перебувають на державному фінансуванні. Це програма:
- для одержувачів коштів бюджету;
- для розпорядників та головних розпорядників коштів бюджету;
- для органів місцевого самоврядування;
- для інших бюджетних установ та організацій, що ведуть облік за планом рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, затвердженим наказом Міністерства фінансів України № 1203 від 31.12.2013 р.
«Дебет Плюс» — це програмний продукт,
розроблений в Україні і для України.
Ви отримуєте потужний програмний комплекс, що складається з таких підсистем:
Облік кадрів та заробітної плати
- створення тарифікації;
- призначення різних видів доплат та утримань – як відсоткових, так і сумових;
- автоматичний розрахунок сум відпускних та лікарняних після занесення наказу;
- преміювання медичного персоналу;
- автоматична доплата до мінімальної зарплати та надання пільги з ПДФО;
- відстеження суми заборгованості по виплаті нарахованої заробітної плати та лікарняних за рахунок ФСС з ТВП;
- розрахунок нарахувань та утримань у розрізі різних джерел фінансування (загальний та спеціальний фонди);
- створення та експорт у банк платіжної відомості на виплату заробітної плати;
- автоматичне формування та запис на електронні носії «Заяви-розрахунку на відшкодування лікарняних»;
- формування «Довідки про середню заробітну плату» в різних формах.
Облік запасів та матеріальних цінностей
- облік запасів ведеться у кількісному та сумовому вимірах;
- залишки цінностей обліковуються в розрізі підрозділів (департаментів, відділів тощо), матеріально-відповідальних осіб, рахунків обліку, КЕКВ, джерел фінансування (загальний, спеціальний фонди), програм КПК.
Облік продуктів харчування
- облік придбання, переміщення та списання продуктів харчування;
- безоплатне надходження продуктів харчування;
- формування меморіальних ордерів № 11 та № 12 по продуктах харчування;
- формування звітів по використанню продуктів харчування;
- створення рецептів на виготовлення страв.
Облік матеріалів медичного призначення
- за виробниками препаратів;
- за свідоцтвом про державну реєстрацію препарату;
- згідно з наказом МОЗ України.
Облік основних засобів
- створення актів введення в експлуатацію та актів ліквідації основних засобів;
- формування інвентарних карток;
- доступна історія внутрішніх переміщень, капітальних та поточних ремонтів, змін вартості ОЗ;
- нарахування зносу основних засобів у відповідності до вітчизняного законодавства;
- можливість формування обігової відомості по ОЗ та інвентаризаційного опису;
- автоматичне формування м/о № 9, № 17.
Облік банківських операцій
- внесення договорів купівлі-продажу чи наданих послуг з подальшою можливістю їх експорту в Е-Дату;
- створення юридичних та фінансових зобов’язань та реєстрів зобов’язань;
- створення платіжних доручень з можливістю експорту документів до СДО чи створення транспортного файлу для Казначейства;
- формування звіту за договорами;
- відслідковування залишків несплаченої суми коштів за взятими згідно договору зобов’язаннями;
- імпорт виписок з системи «Клієнт банк», СДО;
- формування м/о № 2, № 3.
Облік касових операцій
- прибутковий касовий ордер;
- видатковий касовий ордер;
- авансовий звіт;
- платіжна відомість;
- сторінка касової книги;
- журнал реєстрації касових документів;
- картки аналітичного обліку касових видатків;
- м/о № 1.
Бюджетні зобов'язання
- фінансове планування;
- формування казначейської звітності (кошториси, довідки про зміни до кошторису, розрахунки до кошторису, план асигнувань, зведення показників спеціального фонду та інші);
- формування бюджетної та фінансової звітності в електронному вигляді з подальшою можливістю експорту на магнітні носії.
Облік операцій з оренди майна
- облік договорів з оренди майна;
- автоматичний щомісячний розрахунок орендної плати за державне майно відповідно методики, затвердженої Постановою КМУ від 4 жовтня 1995 р. № 786;
- автоматичне щомісячне створення комплекту документів з оренди: рахунок-фактура, накладна на реалізацію послуг оренди, акт здачі-приймання виконаних робіт (надання послуг);
- звіт по договорах оренди.
Облік відшкодування витрат на утримання
- облік договорів з відшкодування витрат на утримання;
- автоматичний щомісячний розподіл витрат на утримання відповідно до характеристик об’єктів оренди (загальна площа, опалювальна площа, площа місць загального користування, фактично спожиті обсяги води та енергоносіїв за показниками приладів обліку тощо);
- автоматичне щомісячне створення комплекту документів з відшкодування витрат: рахунок-фактура, акт здачі-приймання виконаних робіт (надання послуг);
- звіт по відшкодуванню витрат на утримання.
Облік батьківської плати
- нарахування батьківської плати;
- формування квитанцій на оплату;
- зарахування суми батьківської плати на реєстраційний рахунок;
- формування м/о № 15.
Облік витрат автомобільного парку
- ведеться довідник автомобілів;
- для кожного автомобіля заносяться норми списання палива («літня», «зимова», на роботу спецобладнання тощо);
- на підставі занесених шляхових листів автоматично розраховується кількість палива для списання за нормою;
- за потреби автоматично розраховується сума заробітної плати водіїв.
Тобто всі розділи бухгалтерського, податкового й оперативного обліку в єдиному комплексі!
Програма Дебет Плюс дозволяє, зокрема, формувати такі форми звітності:
- меморіальні ордери,
- журнал-головна,
- картка аналітичного обліку касових видатків,
- картка аналітичного обліку фактичних видатків,
- оборотно-сальдові відомості за рахунками,
- тощо.
Вартість програми «Дебет Плюс» залежить від комплектації та кількості робочих місць. Уточнюйте інформацію у наших менеджерів за телефонами.