Готові галузеві рішення

Бюджетна сфера

Важлива інформація
Інструкції
Інструкція користувача з обліку батьківської плати
Інструкція користувача з формування тарифікації бюджетних установ
Інструкція користувача з обліку заробітної плати (Бюджет)
Інструкція користувача з обліку фінансування (Бюджет)
Інструкція користувача з обліку ТМЦ (Бюджет)
Інструкція користувача з обліку банківських операцій (Бюджет)
Інструкції користувача з обліку операцій харчування
Інструкція користувача з обліку основних засобів (Бюджет)
Технічна підтримка
Обговоріть можливість використання на вашому підприємстві
Залиште заявку:
Українська компанія-розробник ПЗ
Дебет Плюс

«Дебет Плюс» — українська компанія-розробник програмного забезпечення для автоматизації бухгалтерського, оперативного та фінансового обліку.

Співпраця з нами — це можливість отримати повний спектр послуг автоматизації бізнес-процесів — розробка, впровадження, супровід — безпосередньо від компанії-розробника програмного забезпечення.

«Дебет Плюс» — розроблено в Україні і для України!

2000+
організацій на підтримці
30
років досвіду
16
підсистем та модулів
11
навчальних закладів у співпраці

Конфігурація «Комплексний облік для бюджетних установ України»

програми «Дебет Плюс» призначена для організації бухгалтерського, фінансового та кадрового обліку установами та організаціями, що перебувають на державному фінансуванні. Це програма:

  • для одержувачів коштів бюджету;
  • для розпорядників та головних розпорядників коштів бюджету;
  • для органів місцевого самоврядування;
  • для інших бюджетних установ та організацій, що ведуть облік за планом рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, затвердженим наказом Міністерства фінансів України № 1203 від 31.12.2013 р.

«Дебет Плюс» — це програмний продукт,
розроблений в Україні і для України.

Ви отримуєте потужний програмний комплекс, що складається з таких підсистем:

Облік кадрів та заробітної плати

  • створення тарифікації;
  • призначення різних видів доплат та утримань – як відсоткових, так і сумових;
  • автоматичний розрахунок сум відпускних та лікарняних після занесення наказу;
  • преміювання медичного персоналу;
  • автоматична доплата до мінімальної зарплати та надання пільги з ПДФО;
  • відстеження суми заборгованості по виплаті нарахованої заробітної плати та лікарняних за рахунок ФСС з ТВП;
  • розрахунок нарахувань та утримань у розрізі різних джерел фінансування (загальний та спеціальний фонди);
  • створення та експорт у банк платіжної відомості на виплату заробітної плати;
  • автоматичне формування та запис на електронні носії «Заяви-розрахунку на відшкодування лікарняних»;
  • формування «Довідки про середню заробітну плату» в різних формах.

Облік запасів та матеріальних цінностей

  • облік запасів ведеться у кількісному та сумовому вимірах;
  • залишки цінностей обліковуються в розрізі підрозділів (департаментів, відділів тощо), матеріально-відповідальних осіб, рахунків обліку, КЕКВ, джерел фінансування (загальний, спеціальний фонди), програм КПК.

Облік продуктів харчування

  • облік придбання, переміщення та списання продуктів харчування;
  • безоплатне надходження продуктів харчування;
  • формування меморіальних ордерів № 11 та № 12 по продуктах харчування;
  • формування звітів по використанню продуктів харчування;
  • створення рецептів на виготовлення страв.

Облік матеріалів медичного призначення

  • за виробниками препаратів;
  • за свідоцтвом про державну реєстрацію препарату;
  • згідно з наказом МОЗ України.

Облік основних засобів

  • створення актів введення в експлуатацію та актів ліквідації основних засобів;
  • формування інвентарних карток;
  • доступна історія внутрішніх переміщень, капітальних та поточних ремонтів, змін вартості ОЗ;
  • нарахування зносу основних засобів у відповідності до вітчизняного законодавства;
  • можливість формування обігової відомості по ОЗ та інвентаризаційного опису;
  • автоматичне формування м/о № 9, № 17.

Облік банківських операцій

  • внесення договорів купівлі-продажу чи наданих послуг з подальшою можливістю їх експорту в Е-Дату;
  • створення юридичних та фінансових зобов’язань та реєстрів зобов’язань;
  • створення платіжних доручень з можливістю експорту документів до СДО чи створення транспортного файлу для Казначейства;
  • формування звіту за договорами;
  • відслідковування залишків несплаченої суми коштів за взятими згідно договору зобов’язаннями;
  • імпорт виписок з системи «Клієнт банк», СДО;
  • формування м/о № 2, № 3.

Облік касових операцій

  • прибутковий касовий ордер;
  • видатковий касовий ордер;
  • авансовий звіт;
  • платіжна відомість;
  • сторінка касової книги;
  • журнал реєстрації касових документів;
  • картки аналітичного обліку касових видатків;
  • м/о № 1.

Бюджетні зобов'язання

  • фінансове планування;
  • формування казначейської звітності (кошториси, довідки про зміни до кошторису, розрахунки до кошторису, план асигнувань, зведення показників спеціального фонду та інші);
  • формування бюджетної та фінансової звітності в електронному вигляді з подальшою можливістю експорту на магнітні носії.

Облік операцій з оренди майна

  • облік договорів з оренди майна;
  • автоматичний щомісячний розрахунок орендної плати за державне майно відповідно методики, затвердженої Постановою КМУ від 4 жовтня 1995 р. № 786;
  • автоматичне щомісячне створення комплекту документів з оренди: рахунок-фактура, накладна на реалізацію послуг оренди, акт здачі-приймання виконаних робіт (надання послуг);
  • звіт по договорах оренди.

Облік відшкодування витрат на утримання

  • облік договорів з відшкодування витрат на утримання;
  • автоматичний щомісячний розподіл витрат на утримання відповідно до характеристик об’єктів оренди (загальна площа, опалювальна площа, площа місць загального користування, фактично спожиті обсяги води та енергоносіїв за показниками приладів обліку тощо);
  • автоматичне щомісячне створення комплекту документів з відшкодування витрат: рахунок-фактура, акт здачі-приймання виконаних робіт (надання послуг);
  • звіт по відшкодуванню витрат на утримання.

Облік батьківської плати

  • нарахування батьківської плати;
  • формування квитанцій на оплату;
  • зарахування суми батьківської плати на реєстраційний рахунок;
  • формування м/о № 15.

Облік витрат автомобільного парку

  • ведеться довідник автомобілів;
  • для кожного автомобіля заносяться норми списання палива («літня», «зимова», на роботу спецобладнання тощо);
  • на підставі занесених шляхових листів автоматично розраховується кількість палива для списання за нормою;
  • за потреби автоматично розраховується сума заробітної плати водіїв.

Тобто всі розділи бухгалтерського, податкового й оперативного обліку в єдиному комплексі!

Програма Дебет Плюс дозволяє, зокрема, формувати такі форми звітності:

  • меморіальні ордери,
  • журнал-головна,
  • картка аналітичного обліку касових видатків,
  • картка аналітичного обліку фактичних видатків,
  • оборотно-сальдові відомості за рахунками,
  • тощо.

Вартість програми «Дебет Плюс» залежить від комплектації та кількості робочих місць. Уточнюйте інформацію у наших менеджерів за телефонами.