Все більше і більше бухгалтерів сьогодні, обираючи шлях переходу на новий функціонал, звертаються до українських розробників, що створюють ліцензований програмний продукт, і починають навчатися користуванню ним, поєднуючи цей процес з основною діяльністю та практикуючи новоотримані знання та вміння на своїй посаді.
Спеціалістами компанії «Дебет Плюс» розроблена система впровадження для користувачів програмного забезпечення, яка передбачає:
1. Зацікавленість кваліфікованого фахівця, що працює з вашою організацією, у тому, щоб ви могли повноцінно вести облік у нашій програмі. Ми не залишаємо вас один на один з новим програмним забезпеченням, наша задача – щоб ви досягли повноцінного ведення обліку.
2. Комплекс інструментів для освоєння функціоналу: індивідуальні навчання, покрокові інструкції, відеоуроки, вебінари, гаряча лінія підтримки.
3. Можливість поставити будь-яке запитання та отримати на нього швидку відповідь.
4. Розширення власних знань і напрацювання нових навичок.
5. Спілкування у зручний для вас час та у формі, що найбільше вам підходить.
6. Навчання на реальних прикладах без відриву від основної діяльності.
Дізнатися більше про те, як ви можете виконати перехід на новий програмний продукт швидко та комфортно, ви можете за посиланням.
У програмі «Дебет Плюс» представлений готовий комплекс для комерційних підприємств, що надають послуги та реалізовують товари населенню. Є основна щомісячна, квартальна та річна звітність; інтеграція з клієнт-банками; експорт інформації для електронного кабінету платника та M.E.Doc.
«Дебет Плюс» дозволяє автоматизувати всі ділянки бухобліку:
- заробітна плата та кадровий облік;
- банківські та касові операції;
- облік малоцінних необоротних матеріальних активів;
- друк необхідних форм документів та звітів;
- формування звітності та передача даних до контролюючих органів.
Крім того, спеціально для представників малого та середнього бізнесу у роздрібній торгівлі було враховано галузеві особливості та допрацьовано функціонал в частині:
- складського обліку;
- обліку закупівель та реалізації товарів (надання послуг);
- обліку платежів та взаєморозрахунків з контрагентами;
- звітів по продажам та руху ТМЦ;
- формування касових документів (товарні чеки, акти, прибуткові та видаткові касові ордери).
У програмному продукті реалізовано:
- підтримку сканера (клавіатурного) штрих-коду;
- підтримку принтера чеків та етикеток;
- розділення доступу між філіями (наприклад, торговими точками);
- взаємодію з програмним РРО.
Всі налаштування для організацій виконані з врахуванням галузевого підходу, з урахуванням особливостей ведення обліку та потреб конкретної організації.
«Дебет Плюс» — це програмний продукт, розроблений в Україні і для України.
Детальніше про програму «Дебет Плюс» читайте на сайті https://debet.com.ua
або зверніться за телефонами й отримайте відповіді на всі ваші запитання:
067-625-50-57
096-773-23-27
067-346-59-81