Все більше і більше бухгалтерів сьогодні, обираючи шлях переходу на новий функціонал, звертаються до українських розробників, що створюють ліцензований програмний продукт, і починають навчатися користуванню ним, поєднуючи цей процес з основною діяльністю та практикуючи новоотримані знання та вміння на своїй посаді.
Спеціалістами компанії «Дебет Плюс» розроблена система впровадження для користувачів програмного забезпечення, яка передбачає:
-
Зацікавленість кваліфікованого фахівця, що працює з вашою організацією, у тому, щоб ви могли повноцінно вести облік у нашій програмі. Ми не залишаємо вас один на один з новим програмним забезпеченням, наша задача – щоб ви досягли повноцінного ведення обліку.
-
Комплекс інструментів для освоєння функціоналу: індивідуальні навчання, покрокові інструкції, відеоуроки, вебінари, гаряча лінія підтримки.
-
Можливість поставити будь-яке запитання та отримати на нього швидку відповідь.
-
Розширення власних знань і напрацювання нових навичок.
-
Спілкування у зручний для вас час та у формі, що найбільше вам підходить.
-
Навчання на реальних прикладах без відриву від основної діяльності.
Дізнатися більше про те, як ви можете виконати перехід на новий програмний продукт швидко та комфортно, ви можете за посиланням.
У програмі «Дебет Плюс» представлений готовий комплекс для комерційних підприємств, що надають послуги та реалізовують товари населенню. Є основна щомісячна, квартальна та річна звітність; інтеграція з клієнт-банками; експорт інформації для електронного кабінету платника та M.E.Doc.
«Дебет Плюс» дозволяє автоматизувати всі ділянки бухобліку:
- заробітна плата та кадровий облік;
- банківські та касові операції;
- облік малоцінних необоротних матеріальних активів;
- друк необхідних форм документів та звітів;
- формування звітності та передача даних до контролюючих органів.
Крім того, спеціально для представників малого та середнього бізнесу у роздрібній торгівлі було враховано галузеві особливості та допрацьовано функціонал в частині:
- складського обліку;
- обліку закупівель та реалізації товарів (надання послуг);
- обліку платежів та взаєморозрахунків з контрагентами;
- звітів по продажам та руху ТМЦ;
- формування касових документів (товарні чеки, акти, прибуткові та видаткові касові ордери).
У програмному продукті реалізовано:
- підтримку сканера (клавіатурного) штрих-коду;
- підтримку принтера чеків та етикеток;
- розділення доступу між філіями (наприклад, торговими точками);
- взаємодію з програмним РРО.
Всі налаштування для організацій виконані з врахуванням галузевого підходу, з урахуванням особливостей ведення обліку та потреб конкретної організації.
«Дебет Плюс» — це програмний продукт, розроблений в Україні і для України.
Детальніше про програму «Дебет Плюс» читайте на сайті https://debet.com.ua
або зверніться за телефонами й отримайте відповіді на всі ваші запитання:
067-625-50-57
096-773-23-27
067-346-59-81