Дебет Плюс

Облік основних засобів

Підсистема "Облік основних засобів" є частиною системи управління підприємством "Дебет Плюс". Підсистема "Облік основних засобів" призначена для автоматизації обліку наявності та руху основних засобів і нематеріальних активів, а також для нарахування амортизації. У підсистемі ведуться такі первинні документи:
  • Акт приймання основного засобу в експлуатацію;
  • Інвентарна картка основного засобу;
  • Акт ліквідації основного засобу.
Система надає можливість:
  • зміни вартості та зносу ОЗ;
  • внутрішнього переміщення ОЗ;
  • часткової ліквідації ОЗ.
Облік основних засобів в системі ведеться одночасно з бухгалтерського та податкового обліку. Відповідно, передбачено розрахунок амортизації по податковому обліку і нарахування зносу по бухгалтерському обліку. Методика нарахування зносу по бухгалтерському обліку визначається обліковою політикою підприємства і може встановлюватися для кожного основного засобу індивідуально. У т.ч. підтримуються такі методики нарахування зносу:
  • поквартально з використанням податкових норм;
  • помісячно з використанням податкових норм;
  • по терміну служби;
  • лінійний метод;
  • інші методи.
Формування бухгалтерських проводок за результатами розрахунку амортизації проводиться автоматично. Є можливість формувати:
  • оборотно-сальдові відомості по бухгалтерському і по податковому обліку:
    • за первісною вартістю ОЗ
    • за залишковою вартістю ОЗ
    • по зносу ОЗ
  • відомості залишків
  • інвентаризаційні описи ОЗ
  • вибірки:
    • по приходу ОЗ
    • за переміщенням ОЗ
    • з ліквідації ОЗ
    • щодо змін вартості ОЗ
    • по змінам груп ОЗ
Всі вихідні документи формуються в розрізі рахунків обліку, підрозділів і матеріально відповідальних осіб. Більш докладну інформацію про можливості даної підсистеми і АСУП "ДЕБЕТ Плюс" в цілому можна отримати, сконтактувавши з нами.