«Дебет Плюс» — українська компанія-розробник програмного забезпечення для автоматизації бухгалтерського, оперативного та фінансового обліку.
Співпраця з нами — це можливість отримати повний спектр послуг автоматизації бізнес-процесів — розробка, впровадження, супровід — безпосередньо від компанії-розробника програмного забезпечення.
«Дебет Плюс» — розроблено в Україні і для України!
  Конфігурація «Хлібозавод, пекарня» системи «ДЕБЕТ Плюс» призначена для комплексної автоматизації обліку на підприємствах хлібопекарської промисловості (хлібзаводи, хлібокомбінати, пекарні).
Дана конфігурація має такі функціональні можливості:
Робота із заявками на готову продукцію
- У системі є документ «Заявка», за допомогою якого збирається інформація від покупців про необхідну кількість готової продукції. Заявки ведуться в розрізі конкретних точок доставки (магазинів).
 - На підставі заявок від покупців формується заявка у виробництво.
 
Відпуск готової продукції в експедиції
- По складу готової продукції ведеться позмінний облік.
 - Накладні на відвантаження покупцям формуються автоматично на підставі прийнятих заявок.
 - Відпускні ціни на готову продукцію для покупців автоматично беруться з прайс-листів.
 - Є можливість використовувати різні прайс-листи для різних точок доставки одного і того ж покупця.
 - При відпуску готової продукції в прайс-листі видно залишки на поточний момент.
 - Є можливість надавати знижки (або робити надбавки).
 - В системі передбачено ведення маршрутів доставки готової продукції.
 - Система формує «перепустку» на кожну машину, яка вивозить готову продукцію.
 - Передбачено надання послуг на відпустку давальницької продукції кінцевим споживачам.
 - Система формує акти передачі зміни в експедиції.
 - Передбачено формування звіту експедитора за зміну.
 
Облік сировини
- Борошно оприбутковується на склад і виписується у виробництво з якісними показниками (зокрема, зі значенням вологості).
 - Запаси сировини у виробництві передаються з зміни в зміну на підставі актів передачі залишків.
 
Списання сировини у виробництво
- Є довідник рецептур , в якому задані норми списання сировини на готову продукцію.
 - Підтримуються наступні види списання сировини у виробництво :
	
- Списання борошна у виробництво з розрахунком кількості в залежності від її вологості.
 - Списання сировини з розрахунку на 100 кг борошна.
 - Списання сировини з розрахунку на 1000 кг готової продукції (наприклад, пакувальні матеріали).
 - Списання сировини пропорційно кількості виготовленої продукції (наприклад, рослинна олія для змащування форм).
 
 - Є таблиця замін - список видів сировини, якими можна замінити інший вид сировини при його відсутності (наприклад, маргарин сонячний замінюється маргарином молочним в співвідношенні 1 до 1,2)
 - При списанні сировини по рецептурі система автоматично контролює залишки і списує тільки те, що є в наявності. При відсутності будь-якого сировини пропонує користувачеві вручну вибрати з таблиці замін альтернативна сировина.
 - Формується «Ордер», в якому вказується продукція, передана на склад готової продукції, номер зміни і час випічки.
 - По закінченні зміни формується акт передачі залишків сировини у виробництві наступного начальнику зміни.
 - У кінці зміни формується звіт по роботі зміни, в якому зазначаються залишки сировини на початок зміни, кількість списаного сировини на кожний конкретний вид продукції, кількостей прийнятого зі складу та переданого на склад сировини і залишки на кінець.
 - Реалізована можливість переробки браку в санвідходи.
 - Реалізовано контроль списання сировини - в кінці місяця формується звіт, в якому система на підставі кількості виготовленої продукції і середньої вологості списаної борошна розраховує, скільки необхідно було списати сировини на кожен вид готової продукції за відповідний період.
 - Реалізовано звіт «Витрата сировини за асортиментом» - у кількісному і сумовому вираженні, призначений для контролю списання сировини і отримання сум прямих витрат на виготовлену продукцію.
 
Облік праці та заробітної плати
У звіт автоматично заноситься виготовлена за зміну продукція.
- У кінці кожної зміни начальник зміни заводить «Робочий аркуш», в якому зазначаються:
	
- ПІБ працівника
 - Місце роботи (напр. Лінія № 5)
 - Вид роботи (напр. «Пекар») - з довідника видів робіт; береться з відповідною розцінкою
 - Час роботи (наприклад, 8:00 - 16:00)
 
 - В кінці місяця кожен майстер формує «Табель обліку робочого часу», в який для робітників обраної бригади система автоматично з робочих аркушів вибирає відпрацьований час, кількість вечірніх, нічних годин в розрізі видів робіт (розцінок).
 
Бухгалтер, провідний розрахунки по заробітній платі, завантажує дані з табелів до наказу «ЧТС, нічні, вечірні, святкові».
Робота з давальницькою сировиною
- У системі реалізована можливість роботи за давальницькою схемою:
	
- Оприбуткування сировини на позабалансовий рахунок
 - Виготовлення давальницької продукції
 - Відпустка давальницької продукції кінцевим споживачам (надання послуг по виписці накладних власнику сировини). При цьому на кожну машину друкується 2 накладні - на відпустку хлібокомбінатом «даватель», і на відпустку «даватель» кінцевому споживачу - за цінами «даватель».
 - Звіт «Реєстр накладних на відпуск давальницької продукції» .
 - Звіт «Витрата сировини на давальницьку продукцію» (в кількісному і сумовому вираженні)
 
 
Більш докладну інформацію про можливості автоматизації роботи підприємства з використанням даної конфігурації і АСУП "ДЕБЕТ Плюс" в цілому можна отримати в розділі "Виробництво і переробка" або зв'язавшись з нами .