Готові галузеві рішення

Хлібозавод, пекарня

Важлива інформація
Інструкції
Підсистема Хлібозавод. АРМ Диспетчера
Інструкція по встановленню та налаштуванню Дебет Плюс V12
Технічна підтримка
Обговоріть можливість використання на вашому підприємстві
Залиште заявку:
Українська компанія-розробник ПЗ
Дебет Плюс

«Дебет Плюс» — українська компанія-розробник програмного забезпечення для автоматизації бухгалтерського, оперативного та фінансового обліку.

Співпраця з нами — це можливість отримати повний спектр послуг автоматизації бізнес-процесів — розробка, впровадження, супровід — безпосередньо від компанії-розробника програмного забезпечення.

«Дебет Плюс» — розроблено в Україні і для України!

2000+
організацій на підтримці
30
років досвіду
16
підсистем та модулів
>50
навчальних закладів у співпраці

Конфігурація «Хлібозавод, пекарня» системи «ДЕБЕТ Плюс» призначена для комплексної автоматизації обліку на підприємствах хлібопекарської промисловості (хлібзаводи, хлібокомбінати, пекарні).

Дана конфігурація має такі функціональні можливості:

Робота із заявками на готову продукцію

  • У системі є документ «Заявка», за допомогою якого збирається інформація від покупців про необхідну кількість готової продукції. Заявки ведуться в розрізі конкретних точок доставки (магазинів).
  • На підставі заявок від покупців формується заявка у виробництво.

Відпуск готової продукції в експедиції

  • По складу готової продукції ведеться позмінний облік.
  • Накладні на відвантаження покупцям формуються автоматично на підставі прийнятих заявок.
  • Відпускні ціни на готову продукцію для покупців автоматично беруться з прайс-листів.
  • Є можливість використовувати різні прайс-листи для різних точок доставки одного і того ж покупця.
  • При відпуску готової продукції в прайс-листі видно залишки на поточний момент.
  • Є можливість надавати знижки (або робити надбавки).
  • В системі передбачено ведення маршрутів доставки готової продукції.
  • Система формує «перепустку» на кожну машину, яка вивозить готову продукцію.
  • Передбачено надання послуг на відпустку давальницької продукції кінцевим споживачам.
  • Система формує акти передачі зміни в експедиції.
  • Передбачено формування звіту експедитора за зміну.

Облік сировини

  • Борошно оприбутковується на склад і виписується у виробництво з якісними показниками (зокрема, зі значенням вологості).
  • Запаси сировини у виробництві передаються з зміни в зміну на підставі актів передачі залишків.

Списання сировини у виробництво

  • Є довідник рецептур , в якому задані норми списання сировини на готову продукцію.
  • Підтримуються наступні види списання сировини у виробництво :
    • Списання борошна у виробництво з розрахунком кількості в залежності від її вологості.
    • Списання сировини з розрахунку на 100 кг борошна.
    • Списання сировини з розрахунку на 1000 кг готової продукції (наприклад, пакувальні матеріали).
    • Списання сировини пропорційно кількості виготовленої продукції (наприклад, рослинна олія для змащування форм).
  • Є таблиця замін - список видів сировини, якими можна замінити інший вид сировини при його відсутності (наприклад, маргарин сонячний замінюється маргарином молочним в співвідношенні 1 до 1,2)
  • При списанні сировини по рецептурі система автоматично контролює залишки і списує тільки те, що є в наявності. При відсутності будь-якого сировини пропонує користувачеві вручну вибрати з таблиці замін альтернативна сировина.
  • Формується «Ордер», в якому вказується продукція, передана на склад готової продукції, номер зміни і час випічки.
  • По закінченні зміни формується акт передачі залишків сировини у виробництві наступного начальнику зміни.
  • У кінці зміни формується звіт по роботі зміни, в якому зазначаються залишки сировини на початок зміни, кількість списаного сировини на кожний конкретний вид продукції, кількостей прийнятого зі складу та переданого на склад сировини і залишки на кінець.
  • Реалізована можливість переробки браку в санвідходи.
  • Реалізовано контроль списання сировини - в кінці місяця формується звіт, в якому система на підставі кількості виготовленої продукції і середньої вологості списаної борошна розраховує, скільки необхідно було списати сировини на кожен вид готової продукції за відповідний період.
  • Реалізовано звіт «Витрата сировини за асортиментом» - у кількісному і сумовому вираженні, призначений для контролю списання сировини і отримання сум прямих витрат на виготовлену продукцію.

Облік праці та заробітної плати

У звіт автоматично заноситься виготовлена ​​за зміну продукція.

  • У кінці кожної зміни начальник зміни заводить «Робочий аркуш», в якому зазначаються:
    • ПІБ працівника
    • Місце роботи (напр. Лінія № 5)
    • Вид роботи (напр. «Пекар») - з довідника видів робіт; береться з відповідною розцінкою
    • Час роботи (наприклад, 8:00 - 16:00)
  • В кінці місяця кожен майстер формує «Табель обліку робочого часу», в який для робітників обраної бригади система автоматично з робочих аркушів вибирає відпрацьований час, кількість вечірніх, нічних годин в розрізі видів робіт (розцінок).

Бухгалтер, провідний розрахунки по заробітній платі, завантажує дані з табелів до наказу «ЧТС, нічні, вечірні, святкові».

Робота з давальницькою сировиною

  • У системі реалізована можливість роботи за давальницькою схемою:
    • Оприбуткування сировини на позабалансовий рахунок
    • Виготовлення давальницької продукції
    • Відпустка давальницької продукції кінцевим споживачам (надання послуг по виписці накладних власнику сировини). При цьому на кожну машину друкується 2 накладні - на відпустку хлібокомбінатом «даватель», і на відпустку «даватель» кінцевому споживачу - за цінами «даватель».
    • Звіт «Реєстр накладних на відпуск давальницької продукції» .
    • Звіт «Витрата сировини на давальницьку продукцію» (в кількісному і сумовому вираженні)

Більш докладну інформацію про можливості автоматизації роботи підприємства з використанням даної конфігурації і АСУП "ДЕБЕТ Плюс" в цілому можна отримати в розділі "Виробництво і переробка" або зв'язавшись з нами .