Готові галузеві рішення

Бухгалтерський облік для України

Важлива інформація
Інструкції
Пам'ятка користувача щодо роботи в хмарному середовищі
Інструкція користувача "Кадровий облік"
Оновлення та архівування бази даних
Інструкція користувача з обліку автотранспорту
Інструкція користувача з обліку ТМЦ
Інструкція користувача з обліку касових операцій
Інструкція користувача з обліку основних засобів
Інструкція користувача з обліку заробітної плати
Інструкція користувача з обліку банківських операцій
Інструкція користувача з обліку валютних операцій
Інструкція по встановленню та налаштуванню Дебет Плюс V12
Технічна підтримка
Обговоріть можливість використання на вашому підприємстві
Залиште заявку:
Українська компанія-розробник ПЗ
Дебет Плюс

«Дебет Плюс» — українська компанія-розробник програмного забезпечення для автоматизації бухгалтерського, оперативного та фінансового обліку.

Співпраця з нами — це можливість отримати повний спектр послуг автоматизації бізнес-процесів — розробка, впровадження, супровід — безпосередньо від компанії-розробника програмного забезпечення.

«Дебет Плюс» — розроблено в Україні і для України!

2000+
організацій на підтримці
30
років досвіду
16
підсистем та модулів
>50
навчальних закладів у співпраці

Якщо ж ви все ще сумніваєтеся у виборі програми, варто коротко зазначити основні критерії вибору ліцензійної бухгалтерської програми:

  • Функціонал. Знайти програму, яка реалізує весь потрібний функціонал, досить складно. А в українських реаліях, коли законодавство змінюється швидше за оновлення програм, ця задача стає практично неможливою. Тому кожен визначає для себе пріоритетні області обліку і забезпечує в першу чергу саме їхню автоматизацію.
    Обираючи «Дебет Плюс», ви обираєте автоматизацію всіх ділянок обліку вашої установи.
  • Супровід (оновлення, консультаційна лінія). З попереднього пункту випливає, що з кожною зміною в чинному законодавстві вам необхідно буде вносити зміни до вашої програми. Поцікавтеся пакетом оновлень до програми та частотою їх виходу. Це дасть вам можливість в майбутньому користуватися програмою за будь-яких обставин.
    Відділ навчання та підтримки клієнтів «Дебет Плюс» надає консультації в зручному для Вас режимі.
  • Ціна. Тут варто звернути увагу не тільки на вартість ліцензії для одного користувача, а й на періодичність сплати цієї ціни (одноразово безстроково, щорічно чи з якоюсь іншою періодичністю).

Ліцензію на користування ПЗ «Дебет Плюс» ви оплачуєте один раз.

«Дебет Плюс» — це програмний продукт,
розроблений в Україні і для України.

Облік заробітної плати

  • призначення різних видів доплат та утримань – як відсоткових, так і сумових;
  • автоматичний розрахунок сум відпускних та лікарняних після занесення наказу;
  • автоматична доплата до мінімальної зарплати та надання пільги з ПДФО;
  • відстеження суми заборгованості по виплаті нарахованої заробітної плати та лікарняних за рахунок ФСС з ТВП;
  • створення та експорт у банк платіжної відомості на виплату заробітної плати;
  • автоматичне формування та запис на електронні носії «Заяви-розрахунку на відшкодування лікарняних»;
  • формування «Довідки про середню заробітну плату» в різних формах.

Оплата праці можлива з використанням таких видів заробітної плати працівників:

  • окладна форма оплати праці;
  • годинна тарифна ставка;
  • відрядна оплата праці (за нарядами);
  • оплата праці за договорами ЦПХ;
  • оплата праці сумісників.

Програма автоматично формує в електронному вигляді Об’єднаний звіт з ЄСВ та ПДФО для програм «M.E.DOC», «Арт-Звіт», «OPZ», «Соната», «Сота» та інших.

Облік матеріальних цінностей

  • облік запасів ведеться у кількісному та сумовому вимірах;
  • залишки цінностей обліковуються в розрізі підрозділів, матеріально відповідальних осіб, рахунків обліку.

За результатами роботи ви можете формувати такі звіти:

  • оборотно-сальдові відомості;
  • відомості залишків;
  • інвентаризаційні описи;
  • картки складського обліку;
  • різноманітні вибірки з оприбуткування, переміщення, відвантаження ТМЦ та послуг, по списанню, по виготовленню готової продукції;
  • матеріальні звіти МВО.

Облік основних засобів

  • створення актів введення в експлуатацію та актів ліквідації основних засобів;
  • формування інвентарних карток;
  • доступна історія внутрішніх переміщень, капітальних та поточних ремонтів, змін вартості ОЗ;
  • нарахування зносу основних засобів у відповідності до вітчизняного законодавства;
  • можливість формування обігової відомості по ОЗ та інвентаризаційного опису;
  • автоматичне формування журналів-ордерів.

Облік малоцінних необоротних матеріальних активів

  • придбання, переміщення, списання МНМА;
  • нарахування зносу в момент введення в експлуатацію та списання МНМА;
  • формування оборотно-сальдової відомості з відображенням сум нарахованого зносу.

Облік касових операцій

  • прибутковий касовий ордер;
  • видатковий касовий ордер;
  • авансовий звіт;
  • платіжна відомість;
  • сторінка касової книги;
  • журнал реєстрації касових документів;
  • картки аналітичного обліку касових видатків;
  • журнал-ордер № 1.

Облік банківських операцій

  • відслідковування залишків несплаченої суми коштів за взятими згідно договору зобов’язаннями;
  • імпорт виписок з системи «Клієнт банк»;
  • формування журналу-ордера № 1.

Облік ПММ по автомобільному парку

  • ведеться довідник автомобілів;
  • для кожного автомобіля заносяться норми списання палива («літня», «зимова», на роботу спецобладнання тощо);
  • на підставі занесених шляхових листів автоматично розраховується кількість палива для списання за нормою;
  • за потреби автоматично розраховується сума заробітної плати водіїв.

Передбачені такі види оплати:

  • годинна тарифна ставка;
  • відрядна оплата праці (за тонно-кілометри, за тонни перевезеного вантажу, за додаткові роботи).

Зведення бухгалтерського балансу передбачає

  • формування форм 1, 2;
  • формування оборотних відомостей по всіх рахунках і аналітиці;
  • формування виписки по будь-якому рахунку;
  • формування «Головної книги»;
  • оборотний, шаховий та звітний баланси підприємства;
  • автоматизовано порядок закриття рахунків.

Таким чином Ви отримуєте всі розділи бухгалтерського й оперативного обліку в єдиному комплексі, який

  • пройшов експертизу в сфері технічного захисту інформації;
  • успішно впроваджений в установах та підприємствах на території України;
  • підтримується кваліфікованою командою спеціалістів;
  • розроблений з використанням найсучасніших технологій.

Усе це дає змогу заощадити значні кошти на придбанні ліцензій на програмне забезпечення та убезпечить організацію від великих штрафів за використання неліцензійного програмного забезпечення.

Переваги українського програмного комплексу «Дебет Плюс» перед іншими системами:

  • Вартість впровадження програми «Дебет Плюс» помітно нижча за аналогічний показник інших систем, присутніх на ринку. Це пов’язано з більш прогресивною методологією налаштування системи, коли для внесення змін не потрібне безпосереднє програмування, яке вимагало б додаткової оплати праці програмістів.
  • Співпрацюючи з нами, ви отримуєте не просто комплект документації та компакт-диск з програмним забезпеченням, а повний комплекс послуг із впровадження системи, навчання персоналу.
  • Навчання роботі з програмою проводиться індивідуально з кожним бухгалтером без відриву від виробництва та без зайвих витрат на відрядження персоналу на курси.
  • Система може бути інтегрована з іншими службовими програмами користувача.
  • Функціональні можливості системи можуть бути розширені в разі потреби.
  • «Дебет Плюс» набагато простіший в експлуатації, навчанні та підтримці за його аналоги.
  • Комплексна підтримка обліку, формування бухгалтерської та податкової звітності в електронному вигляді.