Комплексна автоматизації бухобліку за допомогою програми «Дебет Плюс» — це можливість вести весь облік в одній програмі з готовими типовими налаштуваннями проводок, документів та звітів. Для кого, для чого і як розпочати? Відповіді нижче.
Спеціально розроблені конфігурації програмного комплексу «Дебет Плюс» дозволяють використовувати його для автоматизації обліку в різних галузях, наприклад:
- Бюджетні організації
- Органи місцевого самоврядування (сільські, селищні, міські ради)
- Заклади освіти (відділи освіти, школи, училища, гімназії, ліцеї, заклади дошкільної та позашкільної освіти)
- Заклади охорони здоров’я (КНП)
- Комунальні підприємства
- Підприємства агропромислового комплексу
- Хлібопекарська промисловість
- Виробничі, торгові, будівельні підприємства
- Малий та середній бізнес (ФОП)
- Готелі та ресторани
До головних переваг «Дебет Плюс» варто віднести:
- кросплатформеність — можливість працювати на комп’ютерах із різними операційними системами;
- масштабування — розпочніть з одного робочого місця і розширюйтеся до необхідної кількості;
- модульність — поетапне впровадження різних ділянок обліку; можливість придбати тільки потрібний функціонал;
- гнучкість у налаштуванні під потреби й особливості облікової політики вашої установи.
Програма обліку «Дебет Плюс» дозволяє:
- легко організувати облік матеріальних цінностей у кількісному й сумовому вимірах,
- вести облік матеріалів медичного призначення та продуктів харчування,
- обліковувати основні засоби та МНМА,
- вести облік автотранспортного парку,
- повністю автоматизувати нарахування та виплату заробітної плати – від створення тарифікації, з урахуванням особливостей преміювання медичних працівників, до експорту в банк платіжної відомості на виплату заробітної плати та формування в електронному вигляді об’єднаної звітності для «M.E.DOC», «Арт-Звіт», «OPZ», «Соната», «Сота» та інші.
З повним описом підсистем програмного комплексу «Дебет Плюс» можна ознайомитися на нашому сайті.
Таким чином ви отримуєте всі розділи бухгалтерського, оперативного й фінансового обліку в єдиному комплексі, який:
- пройшов експертизу у сфері технічного захисту інформації (експертний висновок з рівнем гарантій Г-2);
- успішно впроваджений на підприємствах України різних галузей;
- підтримується кваліфікованою командою спеціалістів;
- розроблений з використанням найсучасніших технологій.
Усе це заощаджує значні кошти на придбанні ліцензій на програмне забезпечення та убезпечує вас від штрафних санкцій за використання неліцензійного й підсанкційного програмного забезпечення. Отже, перше, що необхідно зробити, це прийняти вольове рішення про перехід на українське програмне забезпечення. Про це ми вже говорили в попередній статті «7 кроків переходу на українське програмне забезпечення».
«Дебет Плюс» — це програмний продукт, розроблений в Україні і для України.
Детальніше про програму «Дебет Плюс» читайте на сайті https://debet.com.ua
або зверніться за телефонами й отримайте відповіді на всі ваші запитання:
+38 (067) 327-42-81
+38 (067) 620-81-58
+38 (067) 507-56-98